بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Blair Witch

عنوان Blair Witch یک بازی در سبک وحشت – بقا از نوع ترس روان شناختی با زاویه دید اول شخص است. که استودیو Bloober Team آن را توسعه و شرکت Lionsgate Games آن را در سال 2019 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. همچنین سازندگان این عنوان را در سال 2020 برای کنسول Nintendo Switch و هدست های (VR) یا واقعیت مجازی Oculus Quest و 2 Quest و در سال 2021 برای سرویس Amazon Luna عرضه کرده اند.

خلاصه داستان

وقایع عنوان Blair Witch در یک جنگل تاریک و ترسناک اتفاق می‌افتد. جایی‌ که شما با چیزهای وحشتناک زیادی روبرو می‌شوید. یک پسر جوان در جنگل بلاک هیلز (Black Hills) نزدیک بورکیتسویل (Burkittsville) واقع در ­ايالت‌ مريلند (Maryland) گم شده است. بازیبازان در نقش الیس (Ellis)، کاراگاه سابق پلیس به دنبال این کودک گم شده می‌گردند. آنچه به عنوان یک تحقیقات معمولی شروع می‌شود. به زودی به یک کابوس بی‌پایان تبدیل می‌شود. هر چقدر که در این جنگل پیش بروید، بیشتر با اتفاقات غیرعادی روبرو می‌شوید که شدت ترس‌‌ و وحشت در شما را به اوج خود می‌رساند. اتفاقاتی که گویا در ارتباط با جادوگر بلر (Blair Witch)، نیرویی اسرارآمیز در دل جنگ تاریک و نفرین شده بلاک هیلز است.

در ادامه با نمرات بازی Blair Witch در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamingmaster - 8.1
Vigiato - 8
Parsjoy - 7.5
Gamingles - 7.4
dbazi - 7
Zoomg - 7
Bazicenter - 6.5
Gamefa - 6.5
Sargarme - 6

7.1

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا