بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Need for Speed Heat

عنوان Need for Speed Heat یک بازی در سبک مسابقه ای و جهان باز است. که استودیو Ghost Games آن را توسعه و شرکت Electronic Arts آن را در سال 2019 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. این عنوان بیست و چهارمین نسخه از سری بازی های محبوب و معروف Need For Speed (NFS) است.

خلاصه داستان

قبل از اینکه به نمرات بازی Need for Speed Heat، برسیم، داستان بازی را به صورت خلاصه برای تان بازگو می کنیم. روایت‌گر گروهی از مسابقه‌دهندگان در شهر پالم سیتی است. که توسط گروه ویژه‌ای از پلیس‌ها تحت تعقیب هستند. اما پلیس‌های فاسد، علاوه بر دستگیر کردن آنها سعی می‌کنند تا از این‌راه پولی هم به‌ دست بیاورند. آن‌ها رشوه می گیرند و کارهای غیرقانونی انجام می دهند. آنها از این راه کاسبی جدیدی دست‌ و پا کرده‌ اند. بازیبازان هم وظیفه دارند که جلوی پلیس‌های فاسد را بگیرید.

گوست گیمز در عنوان Need for Speed Heat سعی کرده توجه ویژه‌ای به محتویات بازی داشته باشد. تا حتی پس از تمام کردن بخش داستانی، بازیکنان بتوانند همچنان به‌تجربه‌ی بازی و انجام مراحل مختلف بپردازند. جدا از مسابقات داستانی اصلی، تعدادی مسابقات فرعی هم برای گیمرها در نظر گرفته شده که از طریق کاراکترهای داستانی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ویژگی های گیم پلی

گیم‌پلی و سیستم هندلینگ ماشین‌ها در بازی NFS Heat تقریبا مشابه همان چیزی است که در Payback هم دیده بودیم. تمام اتومبیل‌ها حتی در تنظیمات دریفت هم انگار با چسبی قدرتمند به زمین چسبیده‌اند و چرخش چرخ‌ها حسی مشابه بازی کردن با کیبورد را منتقل می‌کند. این سیستم هندلینگ در مقایسه با بازی‌های روز دیگری چون سری فورتزا هورایزن و Grid شاید کمی تو ذوق بزند اما در مجموع تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما باز می‌گردد و عادت کردن به آن هم غیر ممکن و سخت نیست.

ویولت گیمرز: 7.3

بازی Need for Speed Heat قطعاََ از چند نسخه قبلی این فرانچایز که گوست گیمز توسعه داده و الکترونیک آرتز منتشر کرده بود، بهتر است. این بازی، می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. اما هنوز نیز با یک ریسینگ آرکید ایده آل و شاهکار، فاصله بسیار زیادی دارد. گیم پلی بازی بسیار جذاب است اما باید مقداری زمان به آن بدهید تا به خوبی به آن مسلط شوید. می توانید از شخصی سازی خیلی خوب بازی لذت زیادی ببرید. در شهر پالم سیتی بگردید و از دست پلیس ها فرار کنید. اما تعداد کم موسیقی های بازی، تعداد نه چندان زیاد ماشین ها(اندکی بیشتر از 100 ماشین)، صداگذاری، طراحی هنری و گرافیک فنی معمولی را نیز در نظر بگیرید.

در ادامه با نمرات بازی Need for Speed Heat در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

npcbot - 8.3
Bazinama - 7.5
Gamingmaster - 7.5
Vigiato - 7.5
VioletGamers - 7.3
Gamefa - 7.2
Bazimag - 7
Gamepass - 7
Pixelarts - 7
Zoomg - 7
Sargarme - 5.5

7.2

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا