مقالاتویژه
موضوعات داغ

مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

مراسمی خوب ولی قابل پیش بینی که میتوانست بهتر باشد

با سلام خدمت کاربران عزیز، در این مقاله قصد داریم به مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022 بپردازیم. پس در ادامه این مطلب، با من محمد جواد برشوئی و وبسایت ویوکریتیک همراه باشید.

پس از لغو رویداد E3 در سال ۲۰۲۲، چشم بسیاری از فعالان حوزه بازی های ویدیویی بر روی مراسم های دیگری نظیر: Summer Game Fest و PC Gaming Show بود. تا این مراسم ها بتواند تا حداقل مقداری از خلا رویداد E3 را پوشش دهند. شرکت Sony هم چند سالی میشود که راه خود را از E3 جدا کرده، و عناوین خود را در قالب رویداد Playstation Showcase به نمایش می گذارد. شرکت مایکروسافت که حالا استودیو های شرکت بتسدا را با خود ادغام کرده است. پس از لغو E3 2022 تصمیم گرفت تا نمایش اختصاصی خود را با نام Xbox & Bethesda Showcase برگزار کند.

به همین علت از چند وقت پیش گمانه زنی راجب این رویداد و نمایش های آن بالا گرفته بود. این گمانه زنی ها پس از تاخیر عناوینی چون Starfield و Redfall بالاتر هم گرفت و فشار بیشتری بر دوش ایکس باکس گذاشت. چرا که تقریبا لاین آپ کنسول های ایکس باکس برای سال ۲۰۲۲ خالی بود. سرانجام هم رویداد Xbox & Bethesda 2022 برگزار شد و به نمایش آثار بزرگ و مستقل متعددی پرداخت و خیال طرفدارن را تا حد زیادی آسوده کرد. اکنون که بحث ها و نظرات راجب به این مراسم داغ شده است تصمیم گرفتیم تا به سراغ مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022 برویم. پس اگر این رویداد را از دست دادید و می خواهید از نمایش های آن باخبر شوید، تا انتها همراه ما باشید و به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.


مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

عناوین انحصاری فرست پارتی (1st Party):

توجه:
در بخش اول این مقاله به عناوین انحصاری استودیو های داخلی مایکروسافت که در رویداد Xbox & Bethesda 2022 معرفی شدند، می پردازیم.

نمایش گیم پلی بازی Starfield

بازی Starfield - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022
خیال طرفدارن مایکروسافت از کیفیت بازی استارفیلد، با این تریلر تا حد زیادی آسوده شد – مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سرانجام شرکت Bethesda به صورت رسمی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Starfield رونمایی کرد. Starfield اولین بار در E3 2018 به نمایش درآمد، با خرید شرکت بتسدا توسط مایکروسافت، Starfield به یکی از مهم ترین عناوین انحصاری Xbox تبدیل شد. تاد هاوارد کارگردان این عنوان، در مراسم حاضر شد تا جزئیات تازه‌ای از این بازی ارائه کند.

شخصیت اصلی بازی یکی از اعضای گروه تحقیقاتی Constellation است که برای کشف منابع کمیاب در کیهان تلاش می‌کند. پس از اتمام جنگ بین United Colonies و Freestar Collective در سال ۲۳۱۰، حالا تمام گروه‌ها و حکومت‌های Settled Systems با هم صلح کرده اند. ولی حتی با وجود شکل‌گیری یک صلح ناپایدار میان حکومت های این منظومه، سراسر کیهان پر از خطرات کوچک و بزرگ است. گروه‌های تندرو، مزدوران و جایزه‌بگیرها همیشه در کمین هستند و شما باید حواستان را جمع و خوب احتیاط کنید.

به سوی بی نهایت و فراتر از آن

ویدیوی گیم‌پلی بازی در ابتدا سیاره‌ی Kreet را در سال 2330 میلادی نشان می دهد. همانند عنوان Skyrim بازیبازان می توانند در دو حالت اول شخص و سوم شخص در بازی پیشروی کنند. به لطف موتور Creation Engine 2، بازی استارفیلد گرافیک واقع گرایانه و بسیار زیبایی را ارائه می دهد. در تریلر همچنین شاهد شهر بزرگی به نام نیو آتلانتیس هستیم، که بازیبازان در آنجا ماموریت‌های مختلفی دریافت میکنند. سیستم خلق شخصیت و شخصی سازی Starfield بسیار گسترده‌ است و به بازیبازان اجازه می‌دهد تا سفینه‌های فضایی خود را بسازند و آنها را شخصی‌سازی کنند. عظمت جهان بازی هم بسیار بالا است، به گونه ای که می توان در بیش از ۱۰۰۰ سیاره به کاوش و اکتشافات گسترده پرداخت.

Xbox Game Studios بازی Starfield را در سال 2023 برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد کرد.

نمایش گیم پلی بازی Redfall

بازی Redfall - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

تقریبا یک سال پس از معرفی عنوان Redfall، استودیوی آرکین در رویداد Xbox & Bethesda 2022 از گیم‌پلی جدیدترین اثر خود رونمایی کرد. این تریلر حدودا ۵ دقیقه‌ای، دو حالت تک‌نفره و Co-Op بازی را نشان می‌دهد.

بازیبازان در این بازی به نبرد در مقابل گروهی از خون آشام‌ها میروند، که کنترل جزیره Redfall را در دست گرفته‌اند. بازیبازان می‌توانند از میان چهار کاراکتر اصلی بازی، یکی را انتخاب کرده و کنترل او را برعهده بگیرند. این شخصیت‌ها شامل: Remi – Layla – Devinder و Jacob هستند، که هر کدام توانایی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. بازیبازان می توانند این اثر را به صورت Co-Op با حداکثر چهار نفر تجربه کنند.

این تریلر گیم پلی مربوط به نسخه Pre-Beta (ماقبل بتای) عنوان Redfall است. تریلر بازی، شیوه و رویکردی شبیه به عنوان Deathloop را در ساختار گیم پلی نشان می دهد. اما عنصر مخفی کاری همانند سری Dishonored نقش مهمی در بازی ایفا میکند. این عنوان دارای فضاسازی منحصر به فرد و زیبا خود است. گرافیک فنی هم برای نسخه Pre-Beta در سطح خوبی قرار دارد و قطعا در نسخه اصلی بهتر خواهد شد.

Xbox Game Studios بازی Redfall را در سال 2023 برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد کرد.

نمایش گیم پلی بازی Forza MotorSport

بازی Forza MotorSport - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022
فورزا موتور اسپورت یا گرن توریسمو؟ مسئله این است – مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیوی Turn 10 در جریان رویداد Xbox & Bethesda 2022، گیم‌پلی بازی Forza MotorSport را به نمایش گذاشت. در انتها هم سازندگان تاریخ حدودی عرضه این بازی اعلام کردند. این عنوان هشتمین نسخه از سری بازی محبوب Forza Motorsport است.

تریلر گیم پلی بازی، نقشه Maple Valley را نشان می دهد. جزئیات بصری و گرافیک بازی در این تریلر بسیار خیره کننده است، به طوری که قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) هم در آن به کامل وجود دارد. سازندگان Forza MotorSport در ادامه حاضر شدند و از پیشرفت ها و ويژگی های بازی صحبت کردند. آنها از قابلیت هایی نظیر فتوگرامتری، اسکن‌های سه بعدی و تکنیک‌های دیگر برای نمایش واقع گرایانه بازی استفاده کرده‌اند. تخریب پذیری هم به صورت طبیعی و حرفه ای در بازی قرار دارد.

تخریب پذیری واقع گرایانه و جزئیات خیره کننده خودرو ها در بازی Forza MotorSport

زمان پویا هم یکی از ويژگی های جدید بازی این عنوان محسوب می‌شود که مانند آب و هوا می توان آن را تغییر دارد. تغییر در زمان و ساعت بر دما تأثیر می گذارد و لغزندگی مسیر، چسبندگی لاستیک‌ها و موارد دیگر را تغییر می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جدید هم می توان به مدیریت لاستیک‌ها، سوخت و دیگر موارد اشاره کرد. (مانند سری Assetto Corsa)

Xbox Game Studios بازی Forza MotorSport را در بهار سال 2023 برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد کرد.

رونمایی از بازی Minecraft Legends

بازی Minecraft Legends - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیوی Mojang در رویداد Xbox & Bethesda 2022، از بازی جدیدی از دنیای ماینکرفت به نام Minecraft Legends رونمایی کرد. بازی Minecraft Legends اثری در سبک استراتژی و اکشن است، که دو استودیوی موجانگ و Blackbird Interactive در حال همکاری برای ساخت آن هستند.

Xbox Game Studios بازی Minecraft Legends را در سال 2023 برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد کرد.

رونمایی از بسته الحاقی Hot Wheels برای بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 Hot Wheels - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیو Playground Games در رویداد Xbox & Bethesda 2022 نخستین بسته‌ی الحاقی بازی Forza Horizon 5 را معرفی کرد.

این بسته‌ی الحاقی Hot Wheels نام دارد. در این تریلر شاهد اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 یعنی Hot Wheels هستیم. در این DLC شاهد دنیای بزرگ‌ Hot Wheels هستیم و قرار است شاهد ماشین‌ها و مناطق جذاب و متعددی باشیم.

Xbox Game Studios بسته الحاقی Hot Wheels را در تاریخ 19 ژوئیه (28 تیر) برای بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد کرد.

رونمایی از بازی جدید استودیو آبسیدین با نام Pentiment

بازی Pentiment - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیوی Obsidian Entertainment با نمایش تریلری در رویداد Xbox & Bethesda 2022، از بازی جدید خود با نام Pentiment رونمایی کرد.

سبک طراحی جذاب هنری بازی از مواردی است که توجه من و شما را به خود جلب می کند. بازی Pentiment مانند عنوان Disco Elysium در سبک نقش آفرینی تحقیقاتی (Investigative RPG) قرار دارد و دوره‌ای تاریخی از اروپا را روایت می‌کند. این عنوان داستان شخصیتی به نام آندرس مالر (Andreas Maler) را روایت می‌کند. او به مسائلی نظیر قتل، توطئه‌چینی و تغییرات دینی و سیاسی رسیدگی میکند.

Xbox Game Studios بازی Pentiment را در ماه نوامبر سال 2022 برای کنسول های ایکس‌باکس و PC منتشر خواهد کرد.

مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Grounded

استودیوی Obsidian Entertainment با نمایش تریلری در رویداد Xbox & Bethesda 2022، تاریخ انتشار نسخه کامل عنوان Grounded را مشخص کرد.

استودیوی Obsidian Entertainment بازی Grounded را در سال ۲۰۲۰ به‌صورت Early Access (دسترسی اولیه) منتشر کردند. حالا پس از گذشت دو سال، در جریان این مراسم شاهد تریلر جدیدی از آن بودیم که تاریخ انتشار نسخه کامل و نهایی این عنوان را اعلام کرد. این عنوان از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود.

Xbox Game Studios نسخه کامل بازی Grounded را در ماه نوامبر سال 2022 برای کنسول های ایکس‌باکس و PC منتشر خواهد کرد.

رونمایی از بازی جدید استودیو Oxide Games با نام Ara: History Untold

استودیو Oxide Games در رویداد Xbox & Bethesda 2022 از بازی جدید خود با نام Ara: History Untold رونمایی کردند. این عنوان حدود یک سال پیش با نام Project Indus لو رفته بود.

این بازی یک عنوان در سبک استراتژی 4X است. ویدیو تریلر بازی یک تریلر سینماتیک بود و فقط به معرفی بازی می پردازد و فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست. این عنوان فعلا فقط برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این عنوان از روز عرضه بر روی سرویس PC Game Pass در دسترس خواهد بود.

Xbox Game Studios بازی Ara: History Untold را در تاریخی نامشخص برای PC منتشر خواهد کرد.


مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

عناوین انحصاری سکند پارتی (2nd Party):

توجه:
در بخش سوم به عناوین انحصاری سکند پارتی معرفی شده در رویداد Xbox & Bethesda 2022 می پردازیم. (یعنی عناوینی که Xbox Game Studios آنها را عرضه می کند)

تایید ساخت بازی ابری هیدئو کوجیما برای ایکس باکس

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در رویداد Xbox & Bethesda 2022 حاضر شد و تایید کرد که درحال ساخت یک بازی ابری برای ایکس باکس است.

او در این مراسم رسما همکاری خود با Xbox Game Studios را اعلام کرد. کوجیما اعلام کرد که مشغول ساخت عنوانی است که برای مدت زیادی خواستار ساخت آن بوده، اما به خاطر محدودیت‌های فناوری قادر به انجام آن نبوده است. او گفت که به لطف فناوری ابری پیشرفته‌ی مایکروسافت، قادر خواهد است تا کار بر روی این عنوان را آغاز کند. او اطلاعات بیشتری در مورد این بازی ارائه نداد، اما در آینده نزدیک می‌توان انتظار اخبار بیشتری را داشت.

مشخص شدن تاریخ انتشار بازی As Dusk Falls

نمرات بازی As Dusk Falls

استودیو استودیوی Interior/Night در رویداد Xbox & Bethesda 2022 تریلر جدیدی از بازی As Dusk Falls را به نمایش گذاشت. به علاوه، تاریخ نهایی انتشار بازی هم مشخص کرد.

این بازی، عنوانی ماجرایی و سینماتیک است که بر داستان‌گویی متمرکز شده است. عنوان As Dusk Falls داستان دو خانواده را روایت خواهد کرد. بازیبازان در نقش افرادی قرار می گیرند که در سال 1998 پس از سرقتی ناموفق در شهری کوچک از ایالت آریزونا (Arizona) آمریکا دستگیر شده‌اند. این بازی دارای قابلیت کوآپ است که از هشت بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. این عنوان از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود.

Xbox Game Studios بازی As Dusk Falls را در تاریخ 19 ژوئیه (29 خرداد) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد کرد.

مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

عناوین انحصاری ثرد پارتی (3rd Party):

توجه:
در بخش دوم این مقاله به عناوین انحصاری ثرد پارتی معرفی شده در رویداد Xbox & Bethesda 2022 می پردازیم.

نمایش تریلر سینمایی جدیدی از بازی Ark 2

استودیوی Studio Wildcard تریلر سینمایی جدید از بازی Ark 2 را در رویداد Xbox & Bethesda 2022 به نمایش گذاشت. سازندگان که این عنوان تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است.

این عنوان برای اولین بار در رویداد The Game Award سال ۲۰۲۰ معرفی شد. وین دیزل بازیگر معروف سینما در این بازی نقش آفرینی و به عنوان تهیه کننده اجرایی هم حضور دارد. این عنوان در جهانی است که پر از دایناسور‌های عظیم الجثه است و وین دیزل در نقش Santiago، باید برای بقا تلاش و مبارزه کنید. این عنوان از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود.

استودیوی Studio Wildcard بازی Ark 2 در سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد کرد.

مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Scorn

بازی Scorn - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیوی Ebb Software در جریان رویداد Xbox & Bethesda 2022، با نمایش تریلر گیم پلی جدیدی از عنوان Scorn، تاریخ انتشار این بازی را مشخص کرد.

بازی Scorn عنوانی در سبک وحشت و بقا، از دید اول شخص است. این عنوان در جهانی وحشتناک، چندش آور و عجیب جریان دارد. در تریلر گیم پلی، شاهد مبازرات این بازی هستیم و بازیبازان با استفاده از سلاح‌ های مختلف می‌توانند دشمنان خود را از بین ببرند. شخصیت داستان هم دارای مهارت‌ ها و آیتم‌های مختلفی برای نابودی دشمنان است. این عنوان از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود.

استودیوی Ebb Software و شرکت Kepler Interactive بازی Scorn را در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهند کرد.

رونمایی از بازی جدید سازنده Inside و Limbo با نام Cocoon

بازی Cocoon - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

شرکت Annapurna Interactive و استودیو Geometric Interactive در رویداد Xbox & Bethesda 2022 از بازی جدید خود با نام Cocoon رونمایی کردند. جپ کارلسن (Jeppe Carlsen) طراح ارشد گیمپلی دو بازی Inside و Limbo، ساخت این عنوان را بر عهده دارد.

این تریلر، محیط بازی و برخی مکانیک های گیم پلی را نشان می دهد. این بازی دارای زاویه‌ی دید ایزومتریک (Isometric) یعنی از بالا به پایین است. در گیم پلی بازی عناصر حل معما و تصویرسازی به چشم می خورد که برای طرفدارن بازی های استودیو Playdead آشنایی دارد. طراحی هنری بازی هم در حین سادگی بسیار زیبا است،‌ اما سبک هنری این عنوان نسبت به عناوین استودیو Playdead روشن تر (غیر دارک) است.

شرکت Annapurna Interactive بازی Cocoon را در سال 2023 برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد کرد.

رونمایی خالق Rick and Morty از بازی High on Life

بازی High on Life - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022
اسید دیوانه بار و جذابی که تنها از پس خالق Rick and Morty برمی آید – مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

جاستین رویلند (Justin Roiland) خالق سریال تلویزیونی محبوب و معروف Rick and Morty در جریان رویداد Xbox & Bethesda 2022 از بازی جدید خود با نام High on Life رونمایی کرد.

استودیوی Squanch Games قبل از این، عنوانی اکشن پلتفرمر با نام Trover Saves the Universe را توسعه داده بود. این بازی یک عنوان شوتر اول شخص با المان‌های کمدی و جذاب است. عنوان High on Life در یک دنیای رنگارنگ و علمی تخیلی اتفاق می افتد و شخصیت بازی دارای تفنگ های سخنگو و به نوعی انسان نما است. دورنمای بازی یعنی طراحی هنری و فضاسازی آن بسیار جذاب و زیبا به چشم می آید.

استودیوی Squanch Games بازی High on Life را در ماه اکتبر برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد کرد.


مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

عناوین مولتی پلتفرم

توجه:
در بخش چهارم هم به عناوین مولتی پلتفرم معرفی شده از سوی استودیوهای مختلف در رویداد Xbox & Bethesda 2022 می پردازیم.

نمایش دو تریلر جدید از بازی Diablo 4

بازی Diablo 4 - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در جریان رویداد Xbox & Bethesda 2022 دو تریلر جدید از بازی مورد انتظار Diablo 4 را منتشر کرد.

تریلر اول بازی Diablo 4 آخرین و پنجمین کلاس بازی، یعنی نکرومنسر (Necromancer) را معرفی می‌کند، که طرفداران این سری با آن آشنایی دارند. تریلر دوم هم گیم پلی نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی را نشان می دهد. این ویدیو محیط‌های جهان باز وسیع و نبردهای بزرگ را به نمایش می گذارد. ویژگی شخصیت‌سازی کاراکتر هم در این تریلر دیده می شود و بازیبازان می توانند شخصیت‌ها را طبق سلیقه‌ خود خلق کنند. این بازی از قابلیت Cross-Play پشتیبانی میکند و شرکت بلیزارد قصد دارد تا برای مدتی طولانی از این عنوان پشتیبانی کند.

شرکت بلیزارد بازی Diablo 4 را در سال 2023 برای ایکس باکس وان،‌ پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد کرد.

عرضه سه نسخه از سری Persona برای ایکس باکس و گیم پس

بازی Persona 5 - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022
بلاخره راه برای عرضه یکی از بهترین نقش آفرینی های ژاپنی به کنسول های ایکس باکس باز شد – مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیوی Atlus با نمایش تریلری در رویداد Xbox & Bethesda 2022، اعلام کرد که سه نسخه از سری Persona برای کنسول های ایکس باکس و PC عرضه خواهد کرد.

بازی Persona 4 Golden قبل از این هم برای PC در دسترس بود و حالا سازندگان قرار است تا آن را برای کنسول های ایکس باکس عرضه کنند. سازندگان دو نسخه سوم و پنجم سری Persona را هم برای اولین بازی برای کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهند کرد. این عناوین از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود.

استودیوی Atlus بازی Persona 5 Royal را در سال ۲۱ اکتبر برای ایکس باکس وان،‌ ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد کرد.

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Overwatch 2

شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در جریان رویداد Xbox & Bethesda 2022 با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی Overwatch 2 را مشخص کرد.

بتای بازی Overwatch 2 مدتی قبل در دسترس عده‌ای از کاربران قرار گرفت. در این رویداد مشخص شد که بازی Overwatch 2 برخلاف نسخه قبلی، کاملا رایگان و (Free 2 Play) است. تریلر جدید، شخصیت‌های جدید و محیط‌های جدیدی از این بازی را به نمایش گذاشت.

شرکت بلیزارد بازی Overwatch 2 در تاریخ ۱۲ مهر ماه (۴ اکتبر) برای ایکس باکس وان،‌ پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد کرد.

نمایش تریلر جدیدی از بازی Hollow Knight: Silksong

عنوان Hollow Knight: Silksong - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022
نمایش عنوان Hollow Knight: Silksong یک از بهترین خبرها برای طرفدارن سبک مترووندیا بود – مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیو Team Cherry سرانجام در جریان رویداد Xbox & Bethesda 2022 تریلر جدیدی از بازی Hollow Knight: Silksong را به نمایش گذاشت.

پس از سکوت خبری نسبتا طولانی و شایعات متعدد، سازندگان تریلر جدیدی از دنباله عنوان Hollow Knight را منتشر کردند. این تریلر شخصیت اصلی این عنوان یعنی Hornet را نشان می دهد، کسی که در نسخه اول دوست شخصیت اصلی بود. این تریلر محیط های دوبعدی و جذاب بازی را نشان می دهد. آرت استایل و گرافیک هنری بازی در عین سادگی بسیار زیبا و چشم نواز است. این عنوان از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود.

استودیو Team Cherry بازی Hollow Knight: Silksong را در تاریخ نامشخصی برای نینتندو سویچ، ایکس باکس وان،‌ ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد کرد.

نمایش گیم پلی جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem

بازی A Plague Tale: Requiem - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیو آسوبو (Asobo Studio) در جریان رویداد Xbox & Bethesda 2022 تریلر جدیدی از گیم پلی بازی A Plague Tale: Requiem را به نمایش گذاشت. این عنوان از روز عرضه برای سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

این عنوان دنباله ای برای بازی A Plague Tale: Requiem است. تریلر جدید مبارزات بازی را نشان می دهد که آمیشا (Amicia) در حال مبارزه و کشتن دشمنان است. آمیشا علاوه بر این می توانند با استفاده از چاقو و یا Crossbow دشمنان را به صورت مخفیانه از میان بردارد. هوگو (Hugo) هم با استفاده از توانایی‌هایش کنترل موش‌ها را بر دست می‌گیرد، و با استفاده از آنها به سربازان حمله میکند.

شرکت Focus Entertainment بازی A Plague Tale: Requiem را در سال 2022 برای نیتنتدو سویچ، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد کرد.

رونمایی استودیو Team Ninja از بازی Wo Long: Fallen Dynasty

بازی Wo Long: Fallen Dynasty - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

استودیوی Team Ninja با نمایش تریلری در رویداد Xbox & Bethesda 2022، از بازی جدید خود با نام Wo Long: Fallen Dynasty رونمایی کرد. استودیوی تیم نینجا با دو سری Nioh و Ninja Gaiden یکی از بهترین‌ها در سبک هک اند اسلش است.

این بازی در سرزمین کهن چین جریان دارد و در دوران فرمانروایی سلسله هان اتفاق می‌افتد. این عنوان سه پادشاهی چین در این سلسله را در حالی روایت خواهد کرد، که شیاطین در حال تاخت و تاز در آن هستند. بازیبازن هم در نقش یک سرباز بی‌نام و نشان را قرار خواهند گرفت و باید با شیاطین مبارزه و برای زنده ماندن تلاش کنند.

شرکت Koei Tecmo بازی Wo Long: Fallen Dynasty در سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد کرد.

نمایش تریلر جدیدی از بازی Flintlock: The Siege of Dawn

شرکت A44 در رویداد Xbox & Bethesda 2022 تریلر جدیدی از بازی Flintlock: The Siege of Dawn را به نمایش گذاشت. سازندگان این اثر توسعه عنوان زیبای Ashen را در کارنامه دارند.

این تریلر، محیط های زیبا و متنوع زیادی را به نمایش می گذارد. سیستم مبارزات بازی Flintlock: Siege of Dawn هم نسبت به بازی Ashen پیشرفت بالای داشته است. گیم پلی بازی هم شامل سطح بالایی از اکشن با استفاده از اسلحه های سرد و گرم و جادو است. تیم سازنده در حال همکاری با شرکت Kepler Interactive برای توسعه این عنوان است. این عنوان از روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس خواهند بود.

شرکت Kepler Interactive بازی Flintlock: The Siege of Dawn را در سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس، پلی استیشن و PC عرضه خواهد کرد.


مروری بر رویداد Xbox & Bethesda – سخن پایانی

سخن پایانی - مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022
سخن پایانی – مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022

مقاله مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022 در اینجا به پایان می رسد. مایکروسافت در این رویداد تریلرها و عناوین باکیفیت بسیاری را به نمایش گذاشت و توانست انتظارات طرفداران خود را برآورده کند. حتی برخی غافل گیری هایی مانند Hollow Knight Silksong و Pentiment هم درون این مراسم وجود داشت، که افراد بسیاری را خوشحال کرد. نمایش گیم پلی عناوین Starfield و Forza MotorSport هم کیفیت عناوین نسل جدید ایکس باکس و مایکروسافت را به رخ می کشید. البته که نمایشی از آثاری چون Avowed، Fable و Hellblade 2 در این مراسم نداشتیم و انتظار داریم تا در رویدادهای بعدی شاهد این عناوین باشیم. در نهایت مایکروسافت نشان داد که خود را برای رقابتی سخت در این نسل آماده کرده و حالا باید منتظر پاسخ سونی باشیم.


نظر شما راجب رویداد Xbox & Bethesda 2022 چیست؟ آیا از نمایش های این رویداد راضی بودید؟ لطفا نظرات خود راجب این مراسم و مقاله مروری بر رویداد Xbox & Bethesda 2022 را، با ما و دیگر کاربران وبسایت ویوکریتیک به اشتراک بگذارید.

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

    1. مرسی از نظرت و اینکه ویوکریتیک رو دنبال میکنی رفیق👍🏻
      سایز فونت بنظرت بزرگ تر باشه بهتره یا کوچک تر که اشاره کردی مناسب نیست؟ توی گوشی به مطالعه مقالات میپردازی یا پیسی؟ و اینکه نظرت راجع به خود فونت سایت چیه علاوه بر سایزش؟

      1. به نظرم اگر سایز فونت رو کاهش بدید بهتر باشه
        هم با پیسی و هم با موبایل مقالات رو میخونم
        طراحی سایت برای مطالعه عالیه و خود فونت هم خوبه تنها مشکل سایزه.
        م

        1. سلام دوست عزیز ممنون بابت نظرت و همچنین اینکه ویوکریتیک رو دنبال می کنی👍🏻
          بابت پیشنهادت هم ممنون، حتما حرفات رو مدنظر قرار میدیم و سعی می کنم که سایز فونت رو ایده آل تر کنیم.

  1. مرور و مقاله رویداد Xbox & Bethesda 2022 فوق العاده کامل و خوب بود. مرسی ازت محمد جواد🌹 خود رویداد هم نسبتا خوبی بود البته که میشد بهتر باشه ولی باز راضی بودم. انتظارم از ردفال و استارفیلد کمی بیشتر بود و دوست داشتم اوود رو ببینیم که متاسفانه نشون ندادند. اما باز هم راضی کننده بود فقط امیدوارم عناوینی که نشون دادند و قرار شد تا 12 ماه آینده بیان، تاخیر نخورن.

    بازم ممنون ازت محمد جواد برای مقالات کامل، مفید و با کیفیتت👌🏻👍🏻

    1. خواهش میکنم آقای حیدریان🌷
      همون طور که گفتین ایکس باکس بیشتر توی این رویداد سعی داشت که بازی هاش تا سال ۲۰۲۳ رو نشون بده. البته علاوه بر عناوینی که گفتید میشد شاهد بازی های استالکر ۲ و هلبلید ۲ هم باشیم. ولی بازم با این وجود مراسم خوب و مثبتی بود.

  2. دقیقا به نکته درستی اشاره کردی. اکس باکس تعداد بازی های بسیار زیادی رو معرفی کرده و در حال ساخت داره اما به دلیل آماده نبودن، مشکلات تولید یا زمان بندی انتشار بازی ها از نظر جنبه تبلیغاتی و پراکندگی بازی در سال ما توی این رویداد شاید حتی کمتر از نصف بازی های اکس باکس رو که در حال ساخت داره دیدیم. امیدوارم حداقل در پاییز یا هر زمان دیگری در امسال، شاهد یک رویداد دیگه هم برای دیگر بازی های اکس باکس باشیم.

    احتمالاََ پلی استیشن در اواخر فصل تابستان امسال، یک ایونت بزرگ بذاره. جالب میشه اگه اون موقع یک رویداد دیگه هم از اکس باکس برای بازی هایی که نمایش نداشتن توی رویداد گذشته شون ببینیم.

    1. کاملا درست میگید. ایکس باکس در ابتدا مجبور بود تا از عناوینی مثل: Perfect Dark، Fable و یا Avowed رونمایی کنه. عناوینی که در مراحل اولیه توسعه بودن اما به دلیل اینکه نشون بدن که در نسل نهم دست خالی نیستن، مجبور به این کار شدن. منم امیدوارم که برخی از عناوین معرفی نشده توی یه رویداد دیگه نمایش داده بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا