بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Deathloop

بازی Deathloop یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی توسط آرکین استودیوز توسعه یافته و توسط بتزدا سافت‌ورکز منتشر شده است. بازی Deathloop در اواسط سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم های کامپیوتر های شخصی(ویندوز و مک او اس) و پلی‌استیشن ۵ منتشر شد. داستان این بازی در مورد فردی با نام کلت وان می‌باشد که در یک حلقه زمانی گیر افتاده‌است و برای نجات پیدا کردن از این حلقه باید تا پایان روز هشت نفر را بکشد.

بازیکنی که بازی را تجربه می کند، ترکیبی از مخفی کاری، پارکور، مهارت های حمله، اسلحه، ابزارها و قدرت ها را تجربه و از آنها برای حرکت در دنیای بازی استفاده می کنند. آنها باید از نگهبانان دوری کنند یا آنها را نابود کنند. الگوهای اهداف کلت را بیاموزند، و ترتیب درستی را برای از بین بردن اهداف مورد نظر با استفاده از تفنگ، حملات ویرانگر، یا سایر ابزارهای محیطی بیابند.

طبق بررسی ها و نمرات بازی Deathloop نظرات درباره این بازی مثبت و اکثر نمره های بازی خوب است.. بخشی از بررسی بازی Deathloop وبسایت ویولت گیمرز:

جاودانگی و رهایی از مرگ از آن دسته مسائلی هستند که در خیلی از داستان‌ها و افسانه‌های مختلف شاهد پرداخته شدن به آنها بوده‌ایم. دور زدن مرگ همواره یکی از آرزوهای بشریت در طی تاریخ بوده است. اما آنچه بنظر می آید روزی به آن دست پیدا خواهیم کرد. اما با تخیل و با ساخت یک لوپ زمانی، می توانیم بر مرگ چیره شویم و با تکرار یک زمان معین بتوانیم برای همیشه به زندگی کردن بپردازیم. اتفاقات تکراری و یک نواخت زندگی، حرف‌های تکراری و از همه مهم‌تر، زندگی تکراری نتیجه‌ گیر کردن در یک لوپ زمانی است. تمامی اینها می‌تواند قدرتمند‌ترین افراد را از نظر ذهنی از پای درآورد. این‌ها همگی در Deathloop بارها و بارها برایمان تکرار می شود. در ادامه با بررسی بازی Deathloop همراه باشید.

در ادامه با نمرات بازی Deathloop و میانگین نمره ویوکریتیک بازی Deathloop، همراه ما باشید. برای مشاهده نمرات ویوکریتیک بازی ها اینجا کلیک کنید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 8.5
Gamefa - 9.2
Vigiato - 9
Bazicenter - 9
Sargarme - 8.5
gamepalette - 8.5
Bazimag - 9
Psarena - 9

8.8

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا