بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی The Outer Worlds

عنوان The Outer Worlds یک بازی در سبک اکشن – نقش آفرینی است. توسط استودیو Obsidian توسعه یافته و توسط Private Division در سال 2019 برای PC , PS4 و Xbox One منتشر شده است.

داستان بازی The Outer Worlds در تاریخی غیرواقعی جریان دارد. جایی که در آن ویلیام مک‌کینلی، رییس جمهور سابق آمریکا که در واقعیت ترور شد، ترور نشده است. و به مرور زمان انسان‌ها به زمینی‌سازی سایر سیاره‌ها روی آورده‌اند. بازیکنان بازی را سوار بر سفینه‌ای که قصد رسیدن به نقطه‌ای دوردست در کهکشان را دارد آغاز می‌کنند. اما این سفر به سرانجام نمی‌رسد و در نقطه‌ای نامشخص، شاهد فرود سفینه هستیم. شخصیت اصلی بازی The Outer Worlds که بازیکنان قابلیت شخصی‌سازی وی را دارند، در حالی بیدار می‌شود که خیلی از همراهانش در سفینه کماکان در خواب هستند. بازی از دید اول‌شخص روایت می‌شود و به مرور زمان بازیکنان امکان سفر به سیاره‌های مختلف را خواهند داشت. مبارزات بخش مهمی از بازی هستند و در کنار آن تصمیماتی که در جریان بازی می‌گیرید روی روند آن و همینطور اتفاقات داستانی تاثیرگذار خواهند بود.

در ادامه با نمرات بازی The Outer Worlds در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Bazimag - 9.2
Gamefa - 9
Bazicenter - 9
VGmag - 9
Vigiato - 8.8
Zoomg - 8.5
Saate7 - 8.5
Gamingmaster - 8.3
DBazi - 8
Sargarme - 7.5

8.6

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا