بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Shadow Warrior 3

عنوان Shadow Warrior 3 یک بازی شوتر اول شخص و اکشن – ماجراجویی است. که استودیو Flying Wild Hog آن را توسعه و شرکت Devolver Digital آن را در سال 2022 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. این عنوان دنباله ای برای بازی Shadow Warrior 2 است. که سازندگان آن را در سال 2016 عرضه کرده اند.

خلاصه داستان

این بازی داستان لو وانگ و خدمتکار او اروچی زیلا را دنبال می‌کند. این دو در تلاش هستند تا یک اژدها کهن‌سال را که به اجبار آزاد کردند دوباره اسیر کنند.

لو وانگ با اسلحه‌ها و شمشیرهای زیادی که همراه خود دارد باید به نقاط مختلف جهان سفر کرده و رد این هیولا را پیدا و مانع از نابودی دنیا شود.

ويژگی های گیم پلی

گیم پلی بازی ترکیبی از خشونت, حرکات سریع و مبارزات تن به تن است. همچنین یک سیستم جالب توجه حرکات آزاد نیز در این بازی وجود دارد که به گیمرها امکان حرکت در هوا، حرکت روی دیوارها و پرش‌های دوگانه را می‌دهد.

بازی Shadow Warrior 3

بخش‌های آکروباتیک بازی اما لحظات ناامیدکننده‌ای دارند، اما بخش نبرد در سطح بالایی قرار دارد و عبور از میان انبوهی از دشمنان و تغییر استراتژی هنگام پرواز در مواجهه با یک دشمن جدید، هرگز تکراری نمی‌شود.

در ادامه با نمرات بازی Shadow Warrior 3 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamepalette - 8
Par30game - 7
Gamefa - 6.75
Pixelarts - 5.5

6.8

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا