بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Salt and Sacrifice

عنوان Salt and Sacrifice یک بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی است. توسط استودیوی Ska توسعه یافته و در سال 2022 برای PS4 ،PS5 ،PC منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی Salt and Sacrifice در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

زومجی: 7.5/10

استودیو SKA با ساخت و نشر Salt and Sacrifice یک تجربه دوبعدی ساید اسکرولینگ سولز لایک با المان‌های مترویدوینیایی سرگرم کننده را ارائه می‌دهد که بین ۲۰ الی ۲۵ ساعت می‌تواند شما را سرگرم کند. از نظر سیستم مبارزاتی، بازی تجربه بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، اما وجود مشکلاتی نظیر طراحی نامناسب بعضی از انیمیشن‌های ضربه خوردن قهرمان داستان، سبب شده تا بعضی وقت‌ها نتوانید آنطور که باید و شاید از Salt and Sacrifice لذت ببرید.

 

گیمفا: 7.5/10

سازندگان در ساخت عنوان Salt and Sacrifice سعی بر پذیرفتن برخی ریسک‌ها و الگوبرداری از عناوین Monster Hunter را داشته‌اند که متاسفانه آن طور که باید و شاید به تجربه‌ی کلی بازی کمکی نمی‌کند و گاهی اوقات حتی باعث بروز مشکلاتی می‌شود. اما با این وجود، این بازی همچنان یک تجربه‌ی جذاب و خاص در ژانر Souls-Like/Metroidvania محسوب می‌شود. در حالی که بازی به دلیل مشکلات خود نمی‌تواند یک تجربه‌ی بی نقص باشد، اما قطعا می‌‌تواند با نقاط قوت خود تجربه‌ای مطلوب و لذت‌بخش را به ارمغان بیاورد.

نقد ها و نمرات

Bazicenter - 8
Gamingravity - 8
Zoomg - 7.5
Gamefa - 7.5
Gamepalette - 7.5

7.7

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا