بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga

عنوان Lego Star Wars: The Skywalker Saga یک بازی در سبک اکشن-ماجراجویی است. توسط استودیوی Traveller’s Tales توسعه یافته و توسط WB در سال 2022 برای PS4 ،PS5 ،PC، Xbox One، Xbox Series X|S و Nintendo Switch منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

بازی سنتر: 8.5/10

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga همان فرمولی را دنبال می‌کند که سال‌ها قبل محصولات لگو را به یک سرگرمی بی‌بدیل تبدیل کردند: «یک تجربه‌ی دل‌چسب و فراموش‌نشدنی برای ۴ تا ۹۹ سال!». دست‌پخت جدید TT Games فرصتی است تا بار دیگر عاشق دنیای بی‌نظیر «جنگ ستارگان» شوید و بیش از ۴۰ سال میراث بزرگ‌ترین فرنچایز تاریخ ژانر علمی-تخیلی را مرور کنید.

 

پی اس آرنا: 8.5/10

استودیوی Traveller’s Tales با ساخت بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga موفق به خلق اثری بوده که همزمان تنش و جدیت سری جنگ ستارگان را حفظ و طنز سری لگو را به آن افزوده است. پیسینگ استادانه‌ی بازی سبب شده تا همه‌ی المان‌های این بازی همچون ساعت کار کنند و این اثر به یکی از بهترین بازی‌های سال 2022 تبدیل شود.

 

بازی مگ: 8.5/10

اکثر مخاطبان هم به اندازۀ کافی با جنگ ستارگان آشنایی دارند و هم با محصولات لگو، در نتیجه بیشتر افراد پیشتر تصمیم خود را مبنی بر تهیۀ LEGO Star Wars: The Skywalker Saga گرفته‌اند و تنها چیزی که می‌توانم در جهت قرص‌تر شدن این تصمیم اضافه کنم، تأکید بر ادعاهای استودیوی سازنده مبنی بر اینکه این عنوان بزرگترین و پرجزئیات‌ترین بازی لگویی تا به امروز است که مدت زمان طولانی‌تر ساخت آن نسبت به روند کلی ساخت این قبیل آثار کمک کرده تا کاستی‌هایی که در چند نسخۀ اخیر، خصوصاً اقتباس‌های مستقیم از فیلم‌های انیمیشنی لگو، شاهد بودیم تا حد زیادی مرتفع شوند و با یک محصول پر و پیمان رو به رو باشیم.

 

زومجی: 8/10

Lego Star Wars: The Skywalker Saga اثری است که خیلی خوب وقایع ۹ فیلم جنگ ستارگان را در قالب یک تجربه با حال و هوای لِگویی بازسازی کرده و بسیاری از اتفاقات مهم آن‌ها، اکثرا با چاشنی طنزی به‌جا و مناسب، به‌تصویر می‌کشد. مکمل این تجدید خاطره با اتفاق‌های مهم فیلم‌ها، گیم پلی نه بی‌نقص ولی سرگرم‌کننده بازی است. درست است که مبارزه‌های Lego Star Wars: The Skywalker Saga پس از مدتی رنگ و بوی تکرار می‌گیرند و این مساله را می‌توان در رابطه با پازل‌های آن هم حس کرد،‌ ولی طراحی مراحل بازی در کل به‌خوبی صورت گرفته و برخی قسمت‌ها مثل مبارزه با جنگنده‌های هوایی باعث شده تا بازی کماکان ارزش تجربه بالایی داشته باشد؛ مخصوصا که تمام این‌ها در جهانی با جلوه‌های بصری با‌کیفیت رخ می‌دهند. پس مخصوصا اگر طرفدار استار وارز هستید، Lego Star Wars: The Skywalker Saga قطعا ارزش تجربه را دارد.

نقدها و نمرات

exo - 9
Bazicenenter - 8.5
PSArena - 8.5
Bazimag - 8.5
Zoomg - 8

8.5

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا