بازینسل بازینسل هشتم

نمرات بازی Left Alive

عنوان Left Alive یک بازی در سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی کاری است. توسط استودیو llinx توسعه یافته و توسط Square Enix در سال 2019 برای PC و PS4 منتشر شده است.

داستان بازی Left Alive در دنیایی خیالی و در آینده‌ای نسبتاً دور اتفاق می‌افتد. اما فضای کلی آن یادآور حال و هوای دوران جنگ سرد است. در دنیای بازی Left Alive ابرقدرت‌های جهانی برای پرهیز از ناپایدار شدن نظم بازارها و از هم پاشیدگی اقتصاد جهانی، به جای جنگ و تقابل مستقیم با یکدیگر به استفاده از کشورهای کوچکتر و ایجاد جنگ‌های نیابتی برای تحت فشار قرار دادن یکدیگر روی آوردند. ماجراجویی ما در این اثر هم از لحظات آغازین یکی از همین جنگ‌های نیابتی شروع می‌شود. شهر Novo Slava مدت‌هاست که محل مناقشه «جمهوری گارمونیا» و «جمهوری روتنیا» بوده و گارمونیایی‌های که از موقعیت برزخی این مناقشه خسته شدند دست به یک یورش برق‌آسا به «نوو اسلاوا» می‌زنند و مردم این شهر ناخواسته وسط بازی خونبار و بی دلیل این دو قدرت گرفتار می‌شوند…

در ادامه با نمرات بازی Left Alive در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamingmaster - 7.5
Novinspot - 4.5
Zoomg - 3.5
Bazinama - 3.5
Gamefa - 3
Bazicenter - 3
Bazimag - 2
DBazi - 2

3.6

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا