بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Inside

عنوان Inside ، بازی ای در سبک سکو بازی ، معمایی و ماجراجویی است. این بازی توسط Playdead توسعه داده شده و این استدیو ، این بازی را در سال 2016 برای PC , PS4 و Xbox one ، منتشر کرده است.

بازی Inside ، پروژه ساخت آن بلافاصله بعد از عنوان Limbo کلید خورد. این بازی توانست نمرات بسیار خوبی را از جانب منتقدین دریافت کرده و شاهد بازخورد مثبت بازی بازان باشد.

Inside با ارائه یک دنیای تاریک و درگیر کننده ، توانست این موضوع را ثابت کند که Playdead ، استاد خلق جهان های بسیار زیباست. علاوه بر خلق دنیایی به یاد ماندنی ، گیمپلی این بازی که نسخه تکامل یافته Limbo به شمار میرود ، بسیار خوش ساخت بوده و تا پایان بازی ، شما را محصور خود میکند.

در ادامه با نمرات بازی Inside در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید

بازی سنتر: 10/10

در مجموع اینساید عنوانی بود که به جرات می‌توانم بگویم تا به حال چیزی شبیه به آن و به کمال آن تجربه نکرده بودم. بازی از هر نظر پیشرفت‌های بسیار زیادی نسبت به عنوان قبلی استودیو سازنده داشته است و روند صعودی و تسلط پلی دد بر سبک بازیسازی خود کاملا مشهود است. در این بحبوحه بازار که عناوین پر خرج با تبلیغات وسیع به زحمت می‌توانند مخاطب را با خود همراه کنند، اینساید همانند یک تو دهانی به قواعد بازار و فرایند تکراری بازیسازی که بسیاری از استودیوها را به خود گرفتار کرده، است. در پایان باید به این سوال جواب داد؛ آیا بازی ارزش 20 دلار هزینه کردن را دارد؟ بدون شک بله! اینساید حتی برای یکبار تجربه کردن هم ارزش هزینه کردن دارد.

 

زومجی: 9.5/10

استودیو پلی‌دد، با بازی اینساید نشان داد که موفقیت لیمبو، اصلا و ابدا اتفاقی نبوده و آنها می‌دانند که چگونه بازی‌ای بسازند که علاوه بر رقم زدن یک تجربه بسیار ناب و خوب، ذهن گیمر را تا مدت‌ها درگیر خود کند. بازی Inside، بدون اغراق یکی از نادرترین و منحصر به فردترین تجربیات من در حدود ۲۳ سال «گیمر بودن» بود. هر چه که هست، این بازی را باید تجربه کنید. نه یک‌بار، بلکه چندین بار تا حداقل بتوانید به یک پاسخ جامع و کامل برای خود برسید زیرا هرگز یک پاسخ قطعی برای داستان بازی پیدا نمی‌کنید.

اینساید را بخرید، بازی کنید، در محیطش غرق شوید، یکی از عجیب‌ترین لحظات تاریخ بازی‌های ویدیوی را تجربه کنید و دوباره دکمه START NEW GAME را فشار دهید و فقط خدا خدا کنید که مجبور نباشیم ۶ سال دیگر برای تجربه اثر بعدی پلی‌دد صبر کنیم!

 

دنیای بازی: 9.9/10

درون، یک بازی مستقل فوق العاده است که تجربه‌ی آن برای تمامی مخاطبان ضروری است! یک شاهکار هنری واقعی و مخلوطی فاخر از مفاهیم حقیقی و نه چندان دور از ذهن، مطمئنا ارزش یک بار تجربه کردن را دارد. به شخصه معتقدم که یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم در سبک خود و در تاریخ بازی‌های ویدیویی و نسل هشتم منتشر شده و در اختیار ماست. این بازی قیمت بالایی نیز نسبت به بازی‌های AAA ندارد و چند برابر آنها شما را در تجربه‌ای زیبا و عمیق درگیر می‌کند. یک بار این بازی را امتحان کنید، و از بازی سازی مستقل، نوآوری و خلاقیت در این صنعت حمایت کنید؛ و خودتان نیز در یک تجربه‌ی ناب شرکت کنید.

نقد ها و نمرات

Bazicenter - 10
DBazi - 9.9
Gamefa - 9.5
Zoomg - 9.5
Gamingmaster - 9.4
Digikalamag - 9
Igori - 9
Gameshot - 9
Shahr Sakhtafzar - 8.8

9.3

نمره ویوکریتیک

امیرمحمد روهنده

بادبادک ها همیشه با باد مخالف اوج میگیرن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا