بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Gris

عنوان Gris یک بازی در سبک پلتفرمر – ماجراجویی است. که استودیو اسپانیایی Nomada آن را توسعه و شرکت Devolver Digital آن را در سال 2018 برای پلتفرم های Nintendo Switch و PC عرضه کرده است. همچنین سازندگان این عنوان را در سال 2019 برای iOS و PS4 و در سال 2020 برای گوشی های اندروید عرضه کرده اند.

داستان عنوان GRIS پیرامون دختری به همین نام است که در دنیای خود گم شده است. این دختر با وجود تجربه های دردناک زندگی اش امید خود را از دست نداده است. او برای اینکه به یک زندگی بهتر برسد، همواره سفرهای زیادی را تجربه می کند. شما توانایی های جدیدی را برای وی پیدا می کنید و می توانید با شیوه های خاص گیم پلی بازی آشنا شوید. بازیکنان باید با دقت باید در دنیای بازی قدم بزنند و ظرافت دقیق گرافیک بازی را درک کنند. مهارت های GRIS در اختیار شما قرار دارد و تا می توانید باید اختیارات خود را بشناسید و از آنها استفاده کنید. شما با تجربه بیشتر این بازی، از سیستم زبانی و گفتاری GRIS لذت خواهید برد و به تدریج محو بازی خواهید شد.

در ادامه با نمرات بازی Gris در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Novinspot - 9.5
Gamefa - 9.4
Gamingmaster - 9.1
Bazicenter - 9
Bazimag - 9
Gameshot - 9
Par30game - 9
dbazi - 8.5
Digiato - 8.2
Gamerima - 7.5

8.8

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا