بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی GreedFall

عنوان GreedFall یک بازی در سبک اکشن – نقش آفرینی و جهان باز است. که استودیو Spiders آن را توسعه و شرکت Focus Home Interactive آن را در سال 2019 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. همچنین سازندگان نسخه نسل نهمی این عنوان را در سال 2021 عرضه کرده اند.

خلاصه داستان

بیماری خاصی در حال نابود کردن مردم این دنیا است. پس کاراکتر اصلی این بازی با سفر در مناطق دیگر به دنبال راه حل علاج این بیماری می‌رود. گویا جزیره‌ای در دنیای این بازی وجود دارد که مملو از رمز و‌ راز‌ها و ثروت است. اما در آن سو قبیله‌های خطرناکی انتظار مهمان‌ها را می‌کشند. قبیله‌ای که در این جزیره حضور دارد توسط جادو و موجودات ماورالطبیعی محافظت می‌شود. که نه تنها از حیث داستان بازیکنان را درگیر می‌کند بلکه در‌آن سو بازیکنان باید با تصمیم‌های خود روند سیاستی را پشت سر بگذارند تا بتوانند رابطه را بین این دو فرقه را پیش ببرند. روند نقش آفرینی بازی GreedFall به انجام کار‌های دیپلماسی، نبرد‌ها و حتی فریب دادن خلاصه می‌شود.

در ادامه با نمرات بازی GreedFall در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 8.5
Bazimag - 8
Gamingles - 7.5
Bazicenter - 7
Pixelarts - 7
Vigiato - 6.5
Zoomg - 6
Sargarme - 5

6.9

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا