بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Call of Duty Modern Warfare

عنوان Call of Duty Modern Warfare یک بازی در سبک شوتر اول شخص است. توسط Infinity Ward توسعه یافته و توسط Activision در سال 2019 برای PC , PS4 و Xbox One منتشر شده است.

برگشت بخش داستانی در بازی Call of Duty Modern Warfare به خودی خود خبر خوبی است. درست است که بلک آپس ۴ یعنی نسخه سال گذشته سری با وجود حذف این بخش کماکان به‌لطف داشتن قسمت چندنفره جذاب و همینطور حالت‌هایی مثل بلک‌اوت توانست اثر موفقی باشد، اما هرچه که باشد و هرچقدر هم که قسمت چندنفره بازی‌های این مجموعه را دوست داشته باشیم، کالاف دیوتی یکی از آن دست بازی‌های شوتر اول‌ شخص به‌حساب می‌آید که در نسخه‌ های مختلفش موفق شده داستان‌ های خیلی خوبی هم برای‌مان روایت کند و از آن مهم‌تر شخصیت‌ های دوست‌داشتنی زیادی از کاپیتان پرایس گرفته تا سوپ مک‌تاویش، گوست و خیلی‌های دیگر را به کاراکتر‌های محبوبی برای خیلی‌ها بدل سازد.

اما مهم‌تر از برگشت بخش داستانی در مدرن وارفر ۲۰۱۹، این است که اینفینیتی وارد تا حد خیلی زیادی به تمام وعده‌هایی که برای این قسمت از بازی داده بود عمل کرده و در نتیجه روایتی را شاهد هستیم که شاید به اندازه دو نسخه اول سه‌گانه اصلی مدرن وارفر مراحل جادویی و شگفت‌انگیزی نداشته باشد، اما چند سر و گردن بالاتر از قسمت داستانی نسخه‌هایی که بعد از این بازی‌ها از مجموعه ساخته شدند قرار می‌گیرد.

در ادامه با نمرات بازی Call of Duty Modern Warfare در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gam3r - 9.1
Zoomg - 9
Gamefa - 9
Bazicenter - 9
Novinspot - 9
Saate7 - 9
Bazimag - 8.6
Gamepass - 8.6
Pixelarts - 8.5
Vigiato - 8
Gameshot - 8
DBazi - 7
Savisgame - 7

8.4

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا