بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Borderlands 3

عنوان Borderlands 3 یک بازی در سبک اکشن – نقش آفرینی با زاویه دید اول/سوم شخص است. که استودیو Gearbox آن را توسعه و شرکت 2K Games آن را در سال 2019 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , Stadia و PC منتشر کرده است. همچنین استودیو سازنده این عنوان را در سال 2020 برای کنسول های نسل نهمی عرضه کرده است. عنوان Borderlands 3 دنباله ای برای بازی Borderlands 2 و چهارمین نسخه اصلی از سری بازی های Borderlands است.

خلاصه داستان

داستان بازی Borderlands 3 چند سال پس از مرگ Handsome Jack و سقوط Hyperion روایت می‌شود. تروی و تایرن کالیپسو به‌ تازگی متوجه شده‌اند که به جز پاندورا در سرزمین‌های دیگر هم والت‌هایی وجود دارند. پس تصمیم گرفته‌اند به سراغ آن‌ها بروند. آن‌ها برای رسیدن به همین هدف یک گروه افراطی هم با نام فرزندان والت تشکیل داده‌اند. در این بین لیلث، یکی از شخصیت‌های نسخه اول بازی، گروهی از والت هانتر‌های جدید تشکیل داده تا جلوی دوقلو‌های کالیپسو را بگیرند.

والت هانتر‌های جدید شامل چهار شخصیت قابل بازی با نام‌های Amara، Moze، Zane و FL4K می‌شوند. با اینکه بازی در پاندورا آغاز خواهد شد، اما بازیبازان در همان اوایل آن به یک سفینه دسترسی خواهند داشت. که حکم یک هاب را دارد و از طریق آن می‌توان به مکان‌های دیگری به جز پاندورا هم سفر کرد.

در ادامه با نمرات بازی Borderlands 3 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Digikala - 10
Gamefa - 9.3
Gamingmaster - 8.6
dbazi - 8.5
vgmag - 8.5
Vigiato - 8.5
Bazicenter - 8
Bazimag - 8
Sargarme - 8

8.6

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا