بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Babylon’s Fall

عنوان Babylon’s Fall یک بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی و هک اند اسلش است. توسط استودیوی PlatiniumGames توسعه یافته و توسط Square Enix در سال 2022 برای PS4 ،PS5 و PC منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی Babylon’s Fall در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

بازی مگ: 6.5/10

مشکل بزرگ Babylon’s Fall اینجاست که تقریباً ضعیف‌ترین و ناقص‌‎ترین بخش گیم‌پلی را به عنوان پیشواز مخاطب انتخاب کرده که احتمالاً باعث می‌شود تا تعداد قابل توجهی از مخاطبان در همان یکی دو محیط اول بی خیال کار شوند و البته ظاهر نسبتاً زشت کار هم مزید بر علت می‌‍شود تا بازیکن اشتیاق چندانی به دنبال کردن ادامۀ ماجرا نداشته باشد. با این وجود بعد از عبور از چند ساعتِ حوصله سربر اولیه بازی تبدیل به اثری اکشن با پیچیدگی‌های عالی در سیستم مبارزات می‌شود که البته هیچ چیز تازه‌ای به عالم عناوین سرویس محور اضافه نمی‌کند.

 

گیمفا: 4/10

انجام این بازی حتی به صورت چند نفره و با دوستانتان تنها برای یکی دو ساعت می‌تواند شما را سرگرم کند، متأسفانه Babylon’s Fall توانایی ارائه‌ی یک بخش چندنفره‌ی غنی و لذت‌بخش را ندارد. اگر هم به صورت تک نفره به تجربه‌ی این عنوان بپردازید، مطمئن باشید که خسته‌کننده بودن مراحل یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد، البته رنج و عذاب نمی‌گذارد آن را فراموش کنید!

 

زومجی: 2.5/10

پلاتینیوم گیمز با ساختن بازی Babylon’s Fall نشان می‌دهد که به‌راحتی می‌تواند از عرش به فرش آمده و یک تجربه خسته کننده، ناقص و کم ارزش با برچسب قیمت ۶۰ دلاری را دراختیار مخاطبان قرار دهد. وجود داستانی ضعیف درکنار نواقص بسیار در طراحی و گیم‌پلی بازی، سبب شده که حتی سیستم مبارزات خوب بازی هم نتواند خودی نشان دهد.

نقدها و نمرات

Gamepalette - 7.3
Bazimag - 6.5
Gamefa - 4
Zoomg - 2.5

5.1

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا