مقالاتویژه

داستان بازی Sekiro: Shadow Die Twice

تلخ، شیرین و گاهاً خونین

داستان بازی Sekiro: Shadow Die Twice، در دوره ژاپن فئودال یکی از جالب ترین دوره های تاریخ رقم میخورد. تاریخی که به ۷ دوره تقسیم گشته و هریک از این دوره ها داستان خود را روایت می‌کند. اما خب چه بخواهیم و چه نخواهیم تاریخ هیچ گاه عاری از جنایت و ظلم نخواهد بود!

از این مبحث گذر میکنیم زیرا Sekiro: Shadow Die Twice نه روایت تاریخ را در پیش می‌گیرد نه خیلی پایبند بر افسانه های ژاپنی است.

داستان بازی Sekiro: Shadow Die Twice جوره ذهن نابغه هیدتا میازاکی میباشد، داستانی پر پیچ و خم که باور کنید تا نشنویدش به زیباییش پی نمی‌برید! با من کامران امیری و محمد خسروی همراه باشید و با گوش جان دل به شنیدن این پادکست بسپارید، همچنین دموی متنی این پادکست نیز برای راحتی شما عزیزان قرار گرفته است.

همچنین شما عزیزان می توانید از این طریق به  نمرات بازی Sekiro: Shadow Die Twice دسترسی پیدا کنید

این بازی یک چرخه خاص خود را دنبال می کند. مبارزه دائمی بین جریان کارمایی و رکود و ساختن کارما از طریق ابزارهای غیرطبیعی برای افزایش عمر میباشد. خواسته ها ثابت می مانند و رنج ها هم همینطور. وقایع از جایی رقم می‌خورد که فردی به نام Sculptor(مجسمه ساز) و یک شخص دیگر در دره Sunken Valley گیر افتاده و مدتی طولانی در این دره زندانی شده و با حیات وحش آموزش دیدند و زندگی کردند.

مجسمه ساز داستان سکیرو اما آشکارا سبک های مبارزه حیوانی و مانند آن را اتخاذ کرد و به طور کلی یک شینوبی بی رحم بود. دشمنان خود را به هر نحوی که می توانست می کشت و همیشه می جنگید. در طرفی دیگر خاندان Hirata Estate دودمان خاصی هستند که وراثت خون اژدها را بر عهده دارند. افراد این خاندان عموماً مورد طمع بسیاری قرار می گیرند و توسط Hirata و خاندان آشینا، محافظت می شوند!

گنچیرو (شخصیت اصلی داستان بازی (Sekiro: Shadow Die Twice) به عنوان یک یتیم جنگی در خانواده آشینا پذیرفته شد و توسط مربی خود توموئه که از سرزمینی بیگانه از طریق گذرگاه ابری شناور (منطقه ای برای نبرد با اژدهای الهی) آمده بود، آموزش دید. آنها در آن منطقه تمرین کردند و گنیچیرو تکنیک رعد و برق خود را تقویت کرد. توموئه همچنین اولین کسی بود که سوگند جاودانه به او داده شد و به تاکرو (وارث الهی قبلی) با جدایی جاودانه کمک کرد.

برای شنیدن باقی مقاله کافیست به پادکست الصاق شده به متن گوش فرا دهید

Sekiro Art Podcast

 

ممنون از همراهی شما با من کامران امیری نویسنده این مقاله و محمد خسروی گوینده پادکست امیدوارم از این پادکست لذت برده باشید همچنین می توانید از طریق بخش نظرات سایت ویوکریتیک نظرات و انتقادات خود در مورد این پادکست را به ما گوشزد کنید.

محمدحسین اسدالهی

یه عاشق گیم که دوست داره بی پروا به دل هر گیمی بزنه و ماجراجوییش رو توی دل اون شروع کنه

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. من خودم به شخصه بازی نکردم سکیرو رو کامل و میشه گفت تنها بازی سولز لایکیه که حتی به نصفشم نرسیدم .
    داستانشو شنیدم بشدت جذابه و بخشیشم اینجا بود .
    متنو خوندم و عالی بود ولی وویس رو فعلا گوش نمیکنم شاید بعد تموم کردن الدن ، سکیرو رو پلی دادم . نمیخوام اسپویل داستانی کامل شم .
    ولی خلاصه که خیلی بیشتر مجذوبش شدم .

    1. مقاله و پادکست اسپویلی ندارن چون این ها همه پیش زمینه داستانی سکیرو هستن که مرور شدن

    2. بابا بخدا سکیرو سولز لایک نیست
      فقط مثلشه
      سولز لایک ها همشون از ی قانون پیروی میکنن که یازده تا مورد درمورد کاراکتره که با گرفتن سول میتونید اونارو تقویت کنید از جمله نوار استامینا که تو سکیرو بجاش نوار استقامت هست
      مگه همه بازیای میازاکی و فرام سافتویر سولزلایکه

      1. اولا که اون سولز بورنه
        و بله دوست عزیز من همه بازیا فرام سافتوار و میازاکی سولز بورن حساب میشن اولیش دیمن سولز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا