فیلم و سریالنمرات
موضوعات داغ

نمرات سریال Squid Game

بازی مرکب یک سریال بقا محور و محصول کره جنوبی است. کارگردانی این سریال برعهده هوانگ دونگ کیوک بوده است. این سریال در مدت زمان کمی تبدیل به یک پدیده مهم در فضای  مجازی و صنعت سریال سازی شد. اثری که توانست در همان هفته اول انتشار  به یکی از پربیننده ترین سریال های تاریخ نتفلیکس در 90 کشور تبدیل بشود و تنها پس از 28 روز بتواند  با بیش از 28 میلیون بازدید ببینده، رکورد سریال Bridgerton را بشکند و به پرببینده ترین سریال تاریخ نتفلیکس، بدل گردد.

از بازیگران سریال بازی مرکب میتوان به لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ اشاره کرد. کارگردانی این سریال برعهده هوانگ دونگ کیوک بوده است. از دیگر آثار او میتوان به فیلم The Crucible اشاره کرد. سریال Squid Game روایتگر گروهی متشکل از ۴۵۶ نفر است که  با تجربیات متفاوت از زندگی، برای برد جایزهٔ ۴۵٫۶ میلیارد وونی (۳۸٫۷ میلیون دلاری)، به شرکت در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می‌شوند. حال، بهتر است با ویوکریتیک همراه بمانید تا سری سریال بازی مرکب بزنیم.

نقد ها و نمرات

Violet Gamers - 3
Sargame - 10
PSarena - 7
Salamcinama - 5

6.3

نمره ویوکریتیک

نظر شما دوستان ویوکریتیکی در مورد سریال Squid Game چیست؟ آیا این سریال را پسندید؟خوشحال میشویم اگر نظر خودتان را برای ما و دیگر دوستان ویوکریتیکی به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا