بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی The Quarry

عنوان The Quarry یک بازی در سبک ترسناک و درام تعاملی است. استودیو Supermassive Games آن را توسعه و شرکت 2K Games آن را در سال 2022 برای 2022 برای PS4 ،PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC عرضه کرده است.
سازندگان این بازی توسعه عنوان Until Dawn و سری The Dark Pictures را در کارنامه دارند.

نمرات بازی The Quarry؛ خلاصه داستان

بازیبازان در این عنوان کنترل ۹ نوجوان را به عهده می گیرند. آنها باید در آخرین شب خود در کمپ تابستانی Hackett’s Quarry، در میان موجودات ماوراءطبیعی و مردم محلی خشن زنده بمانند. شما باید در طول بازی انتخاب های زیادی انجام دهید. برخی از این انتخای ها ممکن است به طور قابل توجهی بر رشد شخصیت ها، روابط، طرح داستان و پایان آن تأثیر بگذارد. تصمیمات بازیکن ممکن است باعث مرگ و یا زنده ماندن هر ۹ شخصیت بازی شود.

در ادامه با نمرات بازی The Quarry در سایت های ایرانی همراه باشید. شما دوستان همچنین می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

ویجیاتو: 8.5/10

سوپر مسیو گیم با ساخت The Quarry به آن هدفی دست یافته، که تل‌تیل با ساخت چندین نسخه The Walking Dead نتوانست به آن دست یابد. در The Quarry با یک بازی سینمایی فوق‌العاده طرف هستیم که با هر انتخاب شما، روایت داستان و سرنوشت کاراکترها به طور کلی تغییر می‌کند. در کنار این، سوپر مسیو گیمز توانسته با ارائه جلوه‌های بصری واقع‌گرایانه و اجرا گرفتن از بازیگران مطرح، یک بازی سینمایی فوق‌العاده جذاب بسازد که تجربه‌اش اصلا تکراری و حوصله‌سربر نیست.

 

زومجی: 8/10

سوپرمسیو گیمز با بازی The Quarry اثبات کرد که توانایی استفاده‌ی درست از بودجه‌های بالاتر را دارد. پیشرفت‌های این بازی ترسناک نسبت به قسمت‌های مختلف مجموعه آنتولوژی The Dark Pictures باعث شده‌اند که پس از چند سال دوباره این تیم بریتانیایی محصولی را ارائه کند که مخاطب را به یاد بازی Until Dawn می‌اندازد و حتی از برخی جهات کمی بهتر از آن به نظر می‌رسد. The Quarry نمی‌تواند نظر گیمرهای بی‌علاقه به این نوع از بازی‌های داستان‌محور را تغییر دهد. اما اگر طرفدار آن‌ها هستید، احتمالا از شانس دادن به اثر جدید استودیو Supermassive Games پشیمان نمی‌شوید؛ مخصوصا وقتی که تنوع شخصیت‌ها، سرگرم‌کنندگی کلی داستان و از همه مهم‌تر تاثیرگذاری جدی انتخاب‌های خود روی قصه‌گویی بازی را می‌بینید.

 

گیمفا: 7.5/10

تیم بازیگری بسیارخوب، گرافیک چشم‌نواز، موسیقی متن عالی و بستر مکانی و داستانی جذاب، همه و همه از خصوصیات مثبت The Quarry هستند که یک تجربه‌ی کلی عالی را به ارمغان می‌آورند، اما در این بین مشکلاتی از جمله ناموزون بودن داستان‌سرایی بازی و همچنین تعامل کم پلیر با بازی و دنیای آن، تا حدودی به روند پیش‌روی در بازی ضربه وارد می‌کند. به طور کلی، The Quarry یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده‌ی دیگر از Supermassive Games محسوب می‌شود که حس و حال خاص خودش را دارد و در حالی که با برخی مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، اما همچنان ارزش تجربه‌ی بالایی دارد و می‌تواند برای طرفداران این سبک از عناوین ترسناک جذاب باشد.

نقدها و نمرات

Gamingravity - 9
Vigiato - 8.5
Zoomg - 8
Gamefa - 7.5

8.3

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا