بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Sniper Elite 5

عنوان Sniper Elite 5 یک بازی در سبک تیراندازی سوم شخص و مخفی کاری است. استودیو Rebellion آن را توسعه و در سال 2022 برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر کرده است.

در ادامه با نمرات بازی Sniper Elite 5 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 7/10

بازی Sniper Elite 5 کاملا پا جای پای عناوین قبلی سری می‌گذارد و شاهد سوپرایز یا خلاقیت خاصی نیستیم. با این وجود، بازی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است و می‌توانید لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای خودتان رقم بزنید. البته نسبت به مشکلات و ضعف‌های مختلف بازی آگاه باشید و سطح انتظارات خود را در حد معقول نگه دارید.

 

بازی سنتر: 7/10

اسنایپر الیت ۵ بهترین عنوان ساخته شده توسط استودیو Rebellion است که به خوبی توانسته همان فرمول قبلی را به نقطه اوج خودش برساند و تبدیل به بهترین شماره سری اسنایپر الیت شود. مراحل متنوع و همراه با آزادی فراوان، در کنار تنوع خوب اسلحه‌ها، قابلیت X-Ray و مد invasion از جمله عواملی هستند که به موفقیت این شماره کمک کرده‌اند. اما آیا سری اسنایپر در نهایت موفق شده تا از یک عنوان متوسط، به یک بازی با کیفیت و خوب تبدیل شود؟ همچنان می‌توان به این سوال پاسخ منفی داد. با آن که شماره پنجم به شدت در زمینه گسترش گیم‌پلی خودش موفق عمل کرده، اما مواردی مانند داستان ضعیف، باگ‌ها و مشکلات تکنیکی و هوش مصنوعی در کنار بخش چند نفره بیهوده، از تبدیل این عنوان به یک اثر بی نقص جلوگیری کرده‌اند.

 

زومجی: 7/10

بازی Sniper Elite 5 اثری است که به اندازه ویژگی‌های مثبتش، ضعف‌هایی هم دارد. از یک طرف آزادی‌عمل بالا در نحوه تجربه مراحل و وجود حالت‌های جالبی مثل Invasion، از نقاط قوت بازی به‌حساب می‌آیند و گزینه‌های بسیار خوب شخصی‌سازی هم حس در دست گرفتن یک سلاح اسنایپر واقعی را ارائه می‌دهند. اما خب از طرف دیگر، ضعف‌هایی چون بدقلق بودن هدایت شخصیت اصلی، ایراد‌های هوش مصنوعی و تنوع نه‌چندان مناسب ماموریت‌های اصلی به تجربه کلی بازی آسیب می‌زنند. اسنایپر الیت ۵ همچنین از نظر داستان هم حرف خاصی برای گفتن ندارد و تجربه بصری آن هم کمی تاریخ‌گذشته است. به همین دلیل بازی، بیش‌تر مناسب افرادی است که از طریق گیم‌پس به سراغ آن می‌روند یا همیشه طرفدار تجربه ارائه‌شده در نسخه‌های قبلی مجموعه بوده‌اند؛ پس اگر جزو این افراد هستید، ساخته جدید ربلیون ارزش یک بار تجربه را دارد و در غیر اینصورت، می‌توانید به گزینه‌های دیگری برای خرید فکر کنید.

نقدها و نمرات

Nakhlmarket - 9
Gamingravity - 7.5
Bazicenter - 7
Gamefa - 7
Zoomg - 7

7.5

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا