بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی High on Life

بازی High On life عنوانی که تازه عرضه شده و المان های خنده دار گاه و بی گاه این بازی توجه بسیاری از بازیکنان را جلب کرده است. اثری که توسط Justin Roiland، خالق سری محبوب Rick and Morty و Solar Opposites، توسعه یافته که هم اکنون بر روی پلتفرم های اکس باکس و پی سی در دسترس است.

در ادامه با نمرات بازی High On life در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما می توانید برای مشاهده نمرات بازی های مختلف، کلیک کنید.

ویجیاتو: 7.5/10

علاقه‌مندان به Rick and Morty و به طور کلی آثار Justin Roiland متوجه طنز موجود در اتفاقات و دیالوگ‌های High on Life می‌شوند. اگر دوست‌دارید یک تجربه متفاوت از شوترهای فضایی با شوخی‌هایی دیوانه‌وار و رگباری داشته باشید این بازی را از دست ندهید.

زومجی: 6/10

High on Life دارای ایده‌های جالبی است و کمدی بودن آن، می‌توانست لحظات سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. در ابتدای بازی و ساعات اولیه طنز و کمدی بازی که حاصل از دیالوگ‌های میان کاراکترها است، ساختار خوبی دارند و سرگرم کننده هستند، اما رفته رفته به اصلی‌ترین نقطه ضعف بازی تبدیل می‌شوند و زیاده‌روی در آن‌ها، باعث شده تا کاربر تجربه خسته کننده‌ای را کسب کند. بااین‌حال گان‌پلی بازی دقیق و سرگرم کننده طراحی شده و سلاح‌های بازی هم طراحی بسیار خوبی دارند.

گیمفا: 6/10

قرار نیست تمامی بازی‌ها برای مقام بهترین بازی سال رقابت کنند. هدف برخی از آثار چیزی جز سرگرم کردن یک قشر خاص از مخاطبین نیست. البته، این موضوع نباید موجب پایمال شدن استانداردها شود و بخش‌های اصلی ناپخته بمانند. High On Life روایت و داستان جذابی دارد، اما یک بازی کامل به شمار نمی‌آید و به نظر می‌رسد که سازندگانش تجربه‌ی کافی را ندارند. تنها در صورتی که از طرفداران جاستین رویلند و آثارش هستید این بازی را تجربه کنید؛ در غیر این صورت، احتمالا نه شوخی‌ها و داستان بازی را درک می‌کنید و نه از گیم‌پلی چیزی دستگیرتان خواهد شد.

نمرات

Bazicenter - 8
Vigiato - 7.5
Gamepalette - 7.5
Zoomg - 6
Gamefa - 6

7

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا