بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Uncharted 4: A Thief’s End

عنوان Uncharted 4: A Thief’s End یک بازی در سبک اکشن-ماجراجویی و پلتفرمر است که توسط استودیوی بازی سازی Naughty Dog توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment بصورت انحصاری برای PS4 منتشر شده است. این بازی در سال 2013 رونمایی ، و در سال 2016 منتشر شد.

داستان بازی 3 سال بعد از Uncharted 3: Drake’s Deception اتفاق می افتد و نیتن دریک باز هم به عنوان شخصیت اصلی در این سری حضور دارد.

در ادامه با نمرات بازی Uncharted 4: A Thief’s End در سایت های ایرانی همراه باشید.

زومجی: 10/10

آنچارتد ۴ ارزش این همه صبر را داشت. سرانجامِ یک دزد؛ هیجان‌انگیز، شخصی،‌ داستان‌محور،‌ سینمایی و بدون هیچ‌شکی؛ یکی از ماندگارترین بازی‌های نسل هشتم خواهد بود. بازی‌ای که می‌تواند تا مدت‌ها روی دیگر بازی‌ها تاثیر بگذارد و باعث پیشرفت بازی‌های اکشن-ماجرایی سوم شخص شود. آنچارتد ۴ نشان می‌دهد چطور می‌توان بازی‌ای ساخت که روایت و داستان‌سرایی بی‌نقصی داشته باشد. در عین آرام بودن، پرآشوب باشد و البته، چقدر می‌توان خانواده را دوست داشت و برای آن‌ها هر کاری کرد.

 

گیمفا: 10/10

Uncharted 4: A Thief’s End برای من نماد نسل هشتم است و به قدری زیبا و جذاب است که به هیچ وجه دلم نمی‌خواست بازی به پایان برسد و به قدری از تجربه آن لذت می‌بردم که همواره و با رد کردن هر مرحله استرس داشتم که یک قدم دیگر به پایان بازی نزدیک می‌شوم و این بسیار ناراحت‌کننده بود. Uncharted 4: A Thief’s End مانند هدیه‌ای است که از نسل‌هایی جلوتر برای ما فرستاده شده است و بار دیگر من را به صحت فرضیه‌ام در مورد ناتی‌داگ تشویق ‌می‌کند که “اعضای ناتی‌داگ متعلق به سال‌های آینده هستند”.

 

بازی سنتر: 10/10

ناتی‌داگ بار دیگر با تیم بااستعداد خود و کمال‌طلبی پایان ناپذیرشان، دست به خلق تجربه‌ای ناب در بازی‌های ویدیویی زده و پایانی شکوهمند و مجلل برای قهرمان شوخ طبع و به شدت باورپذیر دنیای آنچارتد فراهم کرد.

 

بازی مگ: 10/10

آخرین نسخه این بازی می توانست به معنای کلمه بی نقص باشد، اما متاسفانه ظاهراً تمرکز بیش از اندازه روی جلوه های بصری و روایت داستان به بخش شوتینگ بازی لطمه وارد کرده؛ اما از طرفی به قدری تجربه این بازی دلنشین و تازه بود که کم لطفی کرده ام اگر نمره کامل را به بازی تقدیم نکنم.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 10
Zoomg - 10
Violetgamers - 10
Bazicenter - 10
Bazimag - 10
VGmag - 10
joystiick - 10
dbazi - 9.5
Gamepass - 9.2

9.9

نمره ویوکریتیک

برنده 190 جایزه "بهترین بازی سال" - پرافتخارترین بازی سال 2016 - بهترین بازی تاریخ در ویوکریتیک - برنده جایزه بهترین بازیگر (نولان نورث در نقش نیتن دریک) و بهترین روایت در سال 2016

The Best Game

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بهترین بازی خطی که تجربه کردم .
    عالیه ، باورم نمیشه که گوتی نشد.
    ممنون بابت مقاله 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا