بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی It takes two

بازی It Takes Two یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Hazelight توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس در تاریخ 26 مارس 2021 منتشر شد. این بازی مانند اولین عنوان استودیو Hazelight یعنی بازی A Way Out، حالت تک نفره ندارد. بازی فقط به صورت آنلاین یا به صورت تقسیم صفحه نمایش مشترک بین دو بازیکن قابل پخش است. بازی It Takes Two عموماً نقدها و نظرات مطلوبی از منتقدان دریافت کرده و جوایز متعددی را در پایان سال دریافت کرده است. مهم ترین جایزه آن کسب بهترین بازی سال در رویداد گیم آواردز 2021 است.

طبق بررسی ها و نمرات بازی It takes two نظرات درباره این بازی مثبت و اکثر نمره های بازی خوب است. بخشی از داستان بازی It takes two در وبسایت ویولت گیمرز:

این بازی، داستان یک زوج به اسامی «کودی» و «مِی» را روایت می‌کند که قرار است به زودی طلاق بگیرند. این دو تصمیم می‌گیرند قضیه را سر میز شام برای دخترشان «رز» تعریف کنند تا او نیز از این موضوع باخبر شود. وقتی که رز خبر جدایی پدر و مادرش را می‌شنود، بدون هیچ واکنشی اعلام می‌کند که به اتاق خوابش می‌رود تا کمی استراحت کند ولی به جای اتاق خواب، به انبار رفته و یک کتاب قدیمی راهنمای خانواده به نام «کتاب عشق» را برمی‌دارد. در کنار این کتاب، دو عروسک چوبی را می‌بینیم که توسط رز ساخته شده و به گفته‌ی خودش، آن‌ها را از روی ظاهر والدینش طراحی کرده است.

در ادامه با نمرات بازی It takes two و میانگین نمره ویوکریتیک بازی It takes two، همراه ما باشید. برای مشاهده و مطالعه نمرات ویوکریتیک بازی ها کلیک کنید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 10
Gamfa - 9
Vigiato - 9.5
Bazicenter - 10
Sargarme - 9
Gamepalette - 8.7
Controlmgt - 9
Gamingravity - 10
GamingMaster - 10

9.5

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا