بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی God of War

بازی God of War عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی است که در سال 2018 منتشر شد. این بازی توسط استودیو سنتا مونیکا توسعه یافته و به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شده است(نسخه ویندوز این بازی نیز در 2022 عرضه خواهد شد.). بازی God of War یا خدای جنگ، توانست رکورد های مختلفی را برای خود ثبت کرده و جوایز زیادی را کسب کند. این بازی از رویداد The Game Awards عنوان بهترین بازی سال 2018 را دریافت کرد. از اصلی ترین رقبای این بازی در 2018 برای کسب جوایز، بازی Red Dead Redemption 2 بود. (نمرات بازی Red Dead Redemption 2 را در ویوکریتیک بخوانید.) بازی God of War، توانست بیگ وینر سال 2018 نیز شود.همچنین نقد ها و نمرات بازی God of War، بسیار خوب هستند و از درجه کیفی بالای این اثر، خبر می دهند.

این بازی به نوآوری و تفاوت های خود نسبت به نسخه های قبلی فرانچایز God of War معروف است. زیرا در این بازی، دوربین، ظاهر شخصیت اصلی(کریتوس)، مکانی که در آن داستان روایت میشد و بسیاری از موارد دیگر به صورت کامل تغییر کرده بود. همین موضوع باعث شد بسیاری از طرفداران نگران موفق نشدن و با کیفیت نبودن این نسخه همانند بازی های قبلی فرانچایز شوند. اما نقد ها و نمرات بازی God of War ثابت کرد که این عنوان نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جالب است بدانید این بازی در نظرسنجی وبسایت IGN به عنوان بهترین بازی تاریخ از نظر کاربران انتخاب شد. نسخه جدید بازی God of War نیز در سال 2020 معرفی شد. این بازی که God of War: Ragnarok نام دارد، قرار بود در سال 2021 منتشر شود. اما با تاخیر یکساله ای که مدتی پیش اعلام شد، در سال 2022 به دست هواداران می رسد. شما می توانی مقاله هر آنچه که از بازی God of War: Ragnarok می دانیم را در ویولت گیمرز بخوانید.

بازی سنتر: 10/10

جدیدترین شماره God of War نه تنها بهترین نسخه سری محسوب می‌شود، بلکه یکی از بهترین عناوین عرضه شده تا به امروز است. عنوانی که با معرفی استانداردهای جدیدی در سبک «اکشن-ادونچر» در کنار بخش داستانی، گرافیک و صداگذاری، به اثری جاودانه همانند «The Last of Us» و «Half-Life» تبدیل شده و تا مدت‌ها به عنوانی استانداردی برای این سبک به حساب می‌آید. در نهایت باید گفت این عنوان در تمامی بخش‌ها آن‌چنان مقتدرانه عمل می‌کند که از هم‌اکنون می‌تواند لقب بهترین بازی سال را به خود اختصاص دهد.

 

گیمفا: 10/10

عنوان جدید God of War بهترین شروع دوباره و استارتی جدید برای فرنچایز و افسانه ای است که نیاز به تغییراتی عظیم و انقلابی داشت و خوشبختانه کوری بارلوگ و تیم هنرمندش در سانتامونیکا به بهترین شکل این تغییرات بزرگ را در بازی اعمال کردند تا نه تنها تمامی صنعت بازی اعم از منتقدان و بازیبازان از این تغییرات راضی باشند و آن را تحسین کنند بلکه کاملا به ریشه های سری هم وفادار باشد و هنوز هم شاهد یک God of War باشیم که این در واقع نقطه عطف و بزرگترین مزیت این شاهکار بزرگ است.

 

دیجیاتو: 10/10

گاد آو وار از آن بازی هایی است که می توان تک تک المان هایش را برای ساعت ها کند و کاو کرد؛ اما خوشبختانه گاد آو وار در دسته ای دیگر از بازی ها هم قرار می گیرد: بازی هایی که نیازی به تمجید مفصل ندارند و خود گویای همه چیز هستند. گاد آو وار جدید به بلوغ رسیده، ژانر خودش را از نو تعریف کرده، جلوه های بصری فوق العاده ای مقابل چشمان تان قرار می دهد که هیچوقت مشابه اش را ندیده اید و به گونه ای به پایان می رسد که می دانید باید منتظر حداقل یک سه گانه جدید باشید.

 

زومجی: 9.5/10

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 10
Bazicenter - 10
Digiato - 10
vgmag - 10
gamepass - 10
Gameshot - 10
Bazimag - 10
bazinama - 9.8
yjc.news - 9.6
gamingmaster - 9.5
Zoomg - 9.5
dbazi - 9

9.8

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا