بازینمرات

نمرات بازی Far: Changing Tides

عنوان Far: Changing Tides یک بازی در سبک پازل-ماجراجویی است که توسط استودیوی Okomotive توسعه و توسط Frontire Foundry منتشر شده است. این بازی یک دنباله موفق از Far: Lone Sails است, و در می 2022 برای پلتفرم های Windows , Playstation 4 ,Playstation 5 ,Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X.S منتشر شد.

در ادامه با نمرات سایت های ایرانی همراه باشید.

گیمفا : 10/ 8.5

زمانی که به پایان بازی می‌رسید، متوجه ارزش واقعی FAR: Changing Tides می‌شوید. بازی Far Changing Tides آنقدر آرامش‌بخش و لذت‌بخش است که حس یک سفر طولانی را به بازیکن القا می‌کند. همه به عقب نگاه کرده و متوجه تلاش‌های خود برای رسیدن به مقصد می‌شوید، در همان لحظه به حس رضایت عجیبی می‌رسید. این است که باعث می‌شود این اثر پسا آخرالزمانی و آرامش‌بخش، یک عنوان مستقل تحسین‌برانگیز باشد. تجربه‌ی آن به تمام طرفدران بازی‌های مستقل پیشنهاد می‌شود.

 

بازی مگ : 10/ 8.5

با وجود تمام این موارد، طراحی گیم‌پلی و حس پیشرفت خارق‌العاده‌ای که در این اثر وجود دارد باعث چندین برابر شدن لذت شما از اثر خواهد شد. همچنین داستان بازی درکنار روایت خاص خود و القای حس تنهایی، آرامش خاصی به شما هدیه می‌کند. آرامشی که می‌تواند از سکوت حاصل شده از فقدان انسان‌ها به‌وجود آمده باشد. یا تلاشی که در راستای رسیدن به هدف خود به عمل می‌آورید. در هر حال Far : changing Tides اثری است که بهتر است تجربه آن را از دست ندهید. زیرا قطعا ساعات لذت‌بخشی برای شما رقم خواهد زد.

 

ویجیاتو : 10/ 8

بازی FAR: Changing Tides قصد دارد تا شما را از هیاهوی زندگی واقعی نجات داده و شما را وارد ماجراجویی آرام و بدون هیاهو کند. پس تا دیر نشده ماجراجویی را شروع کنید.

 

بازی سنتر  : 10/ 8

بازی FAR: Changing Tides اثر ساده و بی‌ادعایی است که هدف اصلی‌اش خلق حس یک سفر دریایی تک‌نفره در جهان شدیداً فضاسازی شده‌اش است و با وجود ضعف‌هایش این کار را هم تا حد خوبی به‌درستی با کمک مکانیک‌های ساده، موسیقی‌ها، عناصر بصری‌ و گاه حتی فقط با غرق شدن در لحظاتش انجام می‌دهد. بازی این اصل ساده را می‌فهمد که بخش عمده‌ای از لذت سفر در حین آن حس می‌شود و نه لزوماً در رسیدن به مقصد. اگرچه حس عالی رسیدن به مقصد هم در این سفر کوتاه القا شده است و حتی پایان بازی به‌گونه‌ای من را برای دنباله‌ی احتمالی و ایده‌ها و پیشرفت‌هایی که می‌توانیم در آن ببینیم، هیجان‌زده کرد.

نقدها و نمرات

Gamefa - 8.5
Bazimag - 8.5
Vigiato - 8
Bazicenter - 8

8.3

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا