بازینسل نهمنمرات

نمرات بازی Demon’s Souls Remake

عنوان Demon’s Souls Remake یک بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی است. استودیو Bluepoint Games آن را توسعه و Sony Interactive Entertainment در سال 2020 برای کنسول PS5 منتشر کرده است.

در ادامه با نمرات بازی Demon’s Souls Remake در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

زومجی: 10/10

بازسازی Demon’s Souls نه تنها به نسخه اصلی خود وفادار است، بلکه تغییراتی را روی ظاهر بازی اعمال کرده تا کاربران قدیمی با تمام حس و حال آشنای بازی، تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. همچنین گیم‌پلی بازی و مکانیسم World Tendency بازی Demon’s Souls نشان می‌دهد که چرا این بازی تجربه‌ای کامل‌تر و پیچیده‌تر نسبت‌به سری Dark Souls به حساب می‌آید و تمامی رفتار شما در بازی، پیامدهای خودش را دارد. از نظر بصری هم Demon’s Souls حتی روی رزولوشن 1440p حسابی چشم‌نواز و هیجان‌انگیز است و موسیقی‌های بازی به هنگام نبرد با باس‌ها، باعث می‌شود در نبرد غرق شوید.

 

گیمفا: 10/10

ساخته شدن Demon’s Souls Remake  آرزوی خیلی از ما بود و واقعا از شنیدن خبر ساخت این نسخه خوشحال شدیم. اما خوشحالی اصلی ما حالاست. حالا که میبینیم این بازسازی از یک شاهکار خودش یک شاهکار عالی شده است و کاملا توانسته ارزش و اصالت بازی اصلی را حفظ نماید.  این کار واقعا سخت بود ولی دیگر می دانستیم بلوپوینت قادر به انجام چنین کاری است و خوشبختانه این سازنده باز هم مثل شدو او د کلوسوس امید ما را ناامید نکرد. Demon’s Souls Remake شاهکاری است که باید جزو اولین بازی هایتان در نسل نهم باشد و یکی از دلایل مهم خرید پلی استیشن ۵ برای سولز دوستان. اصلا و ابدا این شاهکار را از دست ندهید، البته اگر چالش هم می خواهید.

 

بازی سنتر: 10/10

آخرین ساخته استودیوی Blue Point اثری بی‌نظیر و تقریبا بدون ایراد است که انجام آن را به تمامی طرفداران میازاکی و سری سولز پیشنهاد می‌دهم. سازندگان اثری به معنای واقعی کلمه «نسل بعدی» خلق کرده‌اند که تا مدت‌ها بنچ‌مارک پلی‌استیشن ۵ باقی خواهد ماند.

 

ویجیاتو: 10/10

Demon’s Souls هنوز هم الماس جاودانه‌ای است که الان به لطف اکسیر جادویی بلوپوینت ظاهری جذاب‌تر به خود گرفته. از نظر بصری، بلوپوینت هر کاری که از دستش برمی‌آمده برای بازسازی هر چه زیباتر محیط‌ها و همچنین مدل‌سازی‌های بازی انجام داده. اما شاهکار تیم سازنده در بخش صداگذاری و تنظیم دوباره موسیقی‌های بازی، یکی از دستاوردهایی بوده که باید به خاطرش از بلوپوینت تجلیل کرد.

نقد ها و نمرات

gamefa - 10
bazicenter - 10
zoomg - 10
vigiato - 10
mag.gaming-club - 10
genoplay - 9.6

9.9

نمره ویوکریتیک

برنده 1 جایزه "بهترین بازی سال" - بهترین ریمیک تاریخ در ویوکریتیک

The Best Remake

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا