بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Children of Morta

بازی Children of Morta عنوانی در سبک اکشن روگ لایک است که توسط استودیو ددمیج(فن افزار) ساخته و شرکت 11 بیت استودیوز آن را در سال 2019 برای پلتفرم های نینتندو سوییچ، کامپیوتر های شخصی(ویندوز و مک او اس)، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر کرد. بازی فرزندان مورتا روایت گر داستان خانواده برگسون ها است. خانواده ای در سرزمین رئا، که دچار مشکلاتی می شوند و باید با نیرو های پلید و فساد مقابله کنند. این بازی به صورت تک نفره و کو آپ دو نفره آفلاین قابل بازی بوده و بخش آنلاین آن، در آینده عرضه خواهد شد. بیشتر نمرات بازی Children of Morta مثبت هستند و از کیفیت بسیار خوب فرزندان مورتا خبر می دهند.

بیشتر بررسی ها و نمرات این بازی مثبت هستند و از کیفیت بسیار خوب آن خبر می دهند. دوبله و زبان فارسی به این بازی در قالب یک بروزرسانی مدتی پیش برای تمام پلتفرم ها منتشر شد. بخشی از بررسی بازی Children of Morta وبسایت ویولت گیمرز:

بازی Children of Morta با داستان جذاب خود، گیم پلی متنوع، طراحی هنری زیبا و ترکیب همه این موارد با موسیقی های شنیدنی، با قدرت می تواند لقب شاهکار را به خود بگیرد. در این روزگاری که شرکت هایی مثل اکتیویژن، یوبی سافت، الکترونیک آرتز و… هر ساله تعداد زیادی بازی خسته کننده، بی محتوا و تکراری می سازند که در بسیاری موارد لقب زباله به برخی آثار چند سال اخیر این شرکت ها داده می شود، تجربه بازی Children of Morta می تواند برای شما بسیار خاطره انگیز باشد.

در ادامه با نمرات بازی Children of Morta و میانگین نمره ویوکریتیک بازی فرزندان مورتا، همراه ما باشید. برای مشاهده نمرات بازی ها اینجا کلیک کنید.

نقد ها و نمرات

VioletGamers - 9.5
Vigiato - 9
DBazi - 9
Gamefa - 8.8
Zoomg - 8.5
BaziCenter - 8.5
Gameinja - 8.5
Gamingles - 8.3
Parsjoy - 8.1
Bazimag - 8
Saate7 - 8
PSArena - 8
VGmag - 7.5

8.4

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا