بازینسل بازینسل هشتمنسل هفتمنمرات

نمرات بازی Battlefield 4

عنوان Battlefield 4 یک بازی در سبک شوتر – اول شخص است. که استودیو سوئدی DICE آن را توسعه و شرکت Electronic Arts آن را در سال 2013 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , PS3 , Xbox 360 و PC منتشر کرده است. این بازی چهارمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های Battlefield است. همچنین این عنوان دنبالهٔ Battlefield 3 است که EA آن را در سال 2011 منتشر کرد.

خلاصه داستان

بازی Battlefield 4 داستان گروهی را روایت میکند که برای کسب اطلاعاتی از یک مقام روسی به باکو اعزام میشوند. اما پس از دریافت اطلاعات با مشکلات متعددی روبرو شدند.آن ها لو رفته و اکنون در بین آتش دشمن گیر افتادند.

باکو در این نسخه در محور جنگ هاست. این مکان به دلیل داشتن جزئیات بالا چه از لحاظ خط فرهنگی، تنوع ماشین ها و گاهی با صحنه هایی عجیب از فقیر نشینان مواجه خواهید شد که از علل اصلی انتخاب باکو بوده است. البته در باکو برج هایی هم هستند که بودن آن ها در بازی خالی از لطف نیست و میتواند بر بازی هیجان خاصی ببخشد.

در ادامه با نمرات بازی Battlefield 4 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Bazicenter (PC) - 9
Techrato - 9
Gamefa - 8.7
Bazicenter (Xbox 360) - 7

8.4

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا