بازینسل بازینسل هشتمنسل هفتمنمرات

نمرات بازی Batman: Arkham City

عنوان Batman: Arkham City یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی و جهان باز است. که استودیو Rocksteady آن را توسعه و شرکت Warner Bros آن را در سال 2011 برای پلتفرم های ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و PC منتشر کرده است. سازندگان همچنین این عنوان را در سال 2012 برای کنسول Wii U عرضه کرده اند.

نمرات بازی Batman: Arkham City
نمرات بازی Batman: Arkham City در سایت ویوکریتیک

این عنوان دومین نسخه از سه گانه Batman: Arkham و دنباله ای برای بازی Batman: Arkham Asylum است. علاوه بر این سازندگان نسخه ریمستر این اثر را در سال 2016 برای کنسول های نسل هشتم عرضه کرده اند.

در ادامه با نمرات بازی Batman: Arkham City در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

تک فارس: 9.8/10

عنوان بتمن: شهر آرکهام داستان یک شوالیه مبارز را به خوبی نشان داد و صد در صد لایق درو کردن جایزه های GOTY در حضور عناوینی در آن سال مثل UNCHARTED 3 بود. برخی از شما نیز از سال 2011 تا به امروز هنوز این عنوان را برای اوقات فراغت خود تجربه می کنید، گرچه نسخه جدید آن یعنی بتمن : ریشه های آرکهام نتوانست رضایتی در حد انتظار از بازیبازان جلب کند.

 

گیمفا: 9.5/10

«Batman: Arkham City» را یک بازی معمولی نخوانید! این عنوان کاملاً شایسته ی تمامی جوایزی است که دریافت کرده. اصلاً نام این عنوان را بدون نوشته «بهترین بازی سال» بر روی کاور بازی نمی توان تصور کرد. «Batman: Arkham City» معنای واقعی کلمه یعنی حماسه‌ ای تکرار نشدنی. یعنی شاهکار نسل هفتم. یعنی طمع خوشِ یک بازی! اکنون که چندین سال از انتشار این عنوان می گذرد، باز هم عنوانی به مانند آن عرضه نشده است. پس اگر قصد داشتید به دنیای «Batman: Arkham City» قدم بگذارید (!) حتماً قبل از آن خود را آماده ی یک نبرد حماسه ای کنید. نبردی که در سرمای سرد زمستان به قوع می پیوندد و قدم به قدم آن پر است از چالش های فراوان.

 

بازی سنتر: 9/10

Batman: Arkham City یک بازی معمولی نیست، عنوانی است که تا مدت ها در خاطر شما باقی می ماند و به راحتی یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر به شمار می آید. کیفیت بالای بازی در تمامی قسمت های آن مشهود است و نشان دهنده جدیت Rocksteady برای ساخت یک بازی در خور تحسین می باشد. پیشرفت بازی نسبت به عنوان قبلی بسیار زیاد بوده و گیم پلی آن چنان درگیرکننده و نفس گیر ساخته شده که هرگز برای شما تکراری نخواهد شد. برای لذت بردن از Batman: Arkham City باید در دنیای بازی غرق شوید و به شما توصیه می کنیم هرگز این شاهکار را از دست ندهید.

نقد ها و نمرات

Gameshot - 9.9
Techfars - 9.8
Gamefa - 9.5
vgmag - 9.5
Gamingmaster - 9.3
Bazicenter - 9

9.5

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا