بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Assassins Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که در تاریخ 10 نوامبر سال 2020 توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. بازی Assassin’s Creed Valhalla دوازدهمین قسمت اصلی از سری بازی مجبوب Assassin’s Creed است. نسخه قبلی بازی Assassin’s Creed Odyssey 2018 بوده است.

این بازی که اساساً در سال‌های 872–878 بعد از میلاد اتفاق می‌افتد، داستانی تخیلی را در طول گسترش وایکینگ‌ها در جزایر بریتانیا بازگو می‌کند. بازیکنان میتوانند بین دو شخصیت Eivor Varinsdottir یا Varinsson، یک وایکینگ‌ را اتخاب کنند. شخصیت همچون درگیری چند صد ساله بین برادران Assassin’s، برای صلح و آزادی می‌جنگند. بخش امروزی داستان در قرن بیست و یکم اتفاق می‌افتد و به دنبال لیلا حسن، یک قاتل است که خاطرات ایور را زنده می‌کند تا راهی برای نجات زمین از نابودی بیابد.

طبق بررسی ها و نمرات بازی Assassins Creed Valhalla نظرات مختلفی درباره بازی وجود دارد. در ادامه میتوانید بخشی از بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla در وبسایت ویولت گیمرز را مشاهده کنید.

فرانچایز اساسینز کرید همیشه در فراز و نشیب های طولانی بوده است. برخی از نسخه ها توانسته بودند به بهترین نحو ظاهر شوند و برخی ها نیز برعکس، افتضاح بودند به طوری که واقعا به ذوقتان میزد. اما حال زمان این می‌رسد که آیا نسخه جدید assassin’s creed،یعنی Assassin’s creed valhalla توانسته موفق ظاهر شود؟

همانطور که میدانید، هر یک از نسخه های اساسینز کرید، در یک کشوری روایت می‌شود.که اینبار ما در سرزمین وایکینگ ها قرار داریم؛ و البته نمیتوانیم بگوییم در کدام کشور جریان دارد، چرا که در چندین کشور روایت می‌شود که البته بیشتر داستان در کشور انگلستان روایت می‌شود؛ان هم در دوران شاه آلفرد.

در ادامه با نمرات بازی Assassins Creed Valhalla و میانگین نمره ویوکریتیک بازی Assassin’s Creed Valhalla، همراه ما باشید. برای مشاهده و مطالعه نمرات ویوکریتیک بازی ها کلیک کنید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 7.5
Gamefa - 9.7
Vigiato - 8.5
Dbazi - 7.5
Sargarme - 7
Par30games - 8
Bazicenter - 7.5
BaziMag - 8
Gamepalette - 7
Gamingravity - 9
GTree - 6.5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا