بازینسل بازینسل هشتمنسل هفتمنمرات

نمرات بازی The Last of Us

عنوان The Last of Us یک بازی در سبک اکشن-ماجراجویی و ترسناک-بقا است که توسط استودیو Naughty Dog توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment در سال 2013 برای PS3 منتشر شد. نسخه بازسازی شده بازی نیز در سال 2014 برای PS4 منتشر شد.

این بازی مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت و به محبوبیت زیادی نزد گیمرها دست یافت. لازم به ذکر است که این بازی توانست بیشترین جوایز GOTY سال 2013 را بدست بیاورد و به پرافتخارترین بازی نسل هفتم تبدیل شود.

دنباله این بازی با نام The Last of Us Part II پس از انتظار طولانی مدت در سال 2020 منتشر شد.

در ادامه با نمرات بازی The Last of Us در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 10/10

”آخرین از ما” دارای دنیایی شگفت انگیز و بزرگ است که پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به فرانچایزی صاحب سبک دراختیار دارد و امید است استودیو ND پس از اینکه موفقیت های بسیار بزرگی چه از نگاه منتقدین و چه از نظر فروش کسب کرد،این پروژه را در کنار Uncharted پیش ببرد و در نسل بعد شاهد بازیی به مراتب بزرگتر و شاهکار تر از شاهکار حال حاضر باشیم.

 

زومجی: 10/10 (نسخه Remastered)

تجربه‌ی The Last of Us: Remastered، برای کسانی که این بازی را قبلا در کنسول پلی‌استیشن 3 تجربه کردند، شاید الزامی نباشد، اما حالا که نسخه‌ی بازسازی شده‌ در پلی‌استیشن 4 هم وجود دارد و آن گیم‌پلی و روند بازی قابل تکرار با کیفیتی بالاتر و ارائه شده است، مقداری آدم را به شک می‌اندازد. با این حال، توصیه می‌کنم اگر کنسول پلی‌استیشن 4 دارید، حتما به سراغ این بازی بروید چرا که کاملا با یک بازی نسل هشتمی مواجه خواهید شد و اصلا شما را چه از نظر روایت داستانی، چه روند گیم‌پلی و حتی گرافیک نا امید نخواهد کرد.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 10
Joystiick - 10
Zoomg (Remastered) - 10
Gamepass - 9.9
Bazicenter - 9

9.8

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا